Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- موسی اخلاقی فر رئیس دادگستری شهرستان رودان اظهارداشت: نیکوکاران رودانی با جمع آوری دو میلیارد ریال تمام زندانیان جرایم غیر عمد در این شهرستان را آزاد کردند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،سومین جشن گلریزان شهرستان رودان با هدف جمع آوری کمک های مردمی در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد باحضور خیرین و مسئولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی اخلاقی فر رئیس دادگستری شهرستان رودان در جریان برگزاری این جشن گلریزان گفت: نیکوکاران رودانی با جمع آوری دو میلیارد ریال تمام زندانیان جرایم غیر عمد در این شهرستان را آزاد کردند.

وی یادآور شد : این مبلغ نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ برابر افزایش یافته است.

موسی اخلاقی فر افزود: شهرستان رودان ۱۵ نفر زندانی جرایم غیر عمد داشت.

رئیس دادگستری شهرستان رودان با اشاره به افزایش میزان کمک های خیرین شهرستان نسبت به سال گذشته اظهار کرد:جشن گلریزان هرسال در ماه مبارک رمضان با هدف رهایی و آزاد سازی مرتکبین جرایم غیر عمد و محکومین مالی در شهرستان رودان برگزار می‌گردد وامسال نیز این جشن نیز متفاوت تر از گذشته برگزار و با جمع آوری مبلغ دو میلیارد ریال، افزایش ده برابری مبلغ اعطایی را نسبت به سال قبل شاهد بودیم .

رئیس دادگستری رودان با تشکر از کمک های خیرین و تلاش مسئولان در جشن گلریزان افزود: با میزان کمک های خیرین،ستاد دیه استان و مبلغی که محکوم له ها و شکات نیز گذشت می کنند، موجبات آزادی کلیه محکومین مالی و مرتکبین جرایم غیر عمد که تعداد آنها تاکنون ۱۵نفر می باشد،فراهم شده و این زندانیان به آغوش گرم خانواده های خود باز می گردند.

در ادامه این مراسم، امیرحسین فیوضی دادستان رودان نیز ضمن تقدیر و تشکر از خیرین نیک اندیش و تمام اشخاصی که در برگزاری هر چه بهتر این مراسم شرکت داشته اند اظهار کرد: در دین مبین اسلام مجازات حبس بسیار کم مورد حکم قرار گرفته و از طرفی زندان جایگاه مناسبی برای مجرمین جرایم غیر عمد و محکومیت های مالی نمی باشد.

فیوضی خاطرنشان کرد: برداشتن قدم های خیر در این مسیر، باعث کاهش جمعیت کیفری شده و هم موجب کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از حضور این گونه افراد در زندان و همچنین مانع از آسیب پذیری خانواده هایشان می گردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشن گلریزان ماه مبارک رمضان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد: همزمان با چهارشنبه (۲۹ فروردین) نیکوکار اهل شهرستان بافق با حضور در ستاد دیه استان یزد مبلغ ۵۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.   این نیکوکار که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت:مبلغ را به نیت خشنودی خداوند و شادی روح اموات و جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهل شهرستان بافق اهدا کردم.

دیگر خبرها

  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانی جرائم غیرعمد