Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز اول موتوجی‌پی ایتالیا، مارک مارکز در تمرین اول و فرانچسکو بانیایا در تمرین دوم بهترین زمان‌ها را ثبت کردند.

طرفداری - روز اول موتوجی‌پی ایتالیا با برگزاری تمرین اول و دوم در پیست موجلو به پایان رسید که طی آن موتورسواران تیم‌های رپسول هوندا و پرامک دوکاتی رده‌های نخست را به خود اختصاص دادند.

مارکز مارکز، مدافع عنوان قهرمانی در تمرین اول زمان بهتری نسبت به دنیلو پتروچی ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این دو، موتورسوار آزمایشی تیم دوکاتی، میشله پیرو رده سوم را به خود اختصاص داد. در ادامه رده‌بندی کامل تمرین اول موتوجی‌پی ایتالیا را مشاهده می‌کنید:

در تمرین دوم اما، فرانچسکو بانیایا، موتورسوار سال اولی تیم پرامک دوکاتی موفق شد بهترین زمان را در میان رقیبان خود ثبت کند. پس از بانیایا، دیگر موتورسوار تازه‌کار رقابت‌های امسال MotoGP، فابیو کوآرتارارو از تیم پتروناس یاماها رده دوم را کسب کرد. دنیلو پتروچی نیز تمرین دوم را با حضور در رده سوم به پایان رساند. رده‌بندی کامل تمرین دوم را در زیر مشاهده نمایید:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان

 مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمرینات سپاهان طبق نظر سرمربی تیم به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود و در این تمرینات، موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی دنبال می‌شود.


رضا فتاحی افزود: هواداران سپاهانی و اصحاب رسانه می‌توانند روز جمعه با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان، تمرین تیم را از نزدیک تماشا کنند.


وی گفت: حضور هواداران در کنار بازیکنان و کادر فنی تیم باعث انگیزه‌بخشی و ارتقای شرایط روحی بازیکنان تیم پیش از دیدار مقابل تراکتور خواهد شد.


فتاحی با اشاره به شرایط تیم سپاهان در آغاز سال جدید و برنامه‌های تمرینی این تیم افزود: تمرینات تیم سپاهان پس از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه ۶ فروردین باحضور کادر فنی و بازیکنان تیم، در زمین شماره ۲ باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شد.


با توجه به عدم امکان میزبانی از هواداران  سپاهان در زمین شماره دو مجموعه باغ فردوس اصفهان به دلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین شماره یک باغ فردوس، تمرین روز جمعه تیم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • ضربان قلب در حالت استراحت یکی از نشانه‌های تناسب اندام و طول عمر است
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • عصبانیت ناپولی و ژوان ژسوس از تبرئه‌شدن فرانچسکو آچربی: شما ریاکارید!
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها