Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگویی رادیویی درباره صعود این تیم به فینال جام حذفی بیان کرد: خدا را شکر با تلاش بازیکنان، کادرفنی، حمایت هواداران و اقدام‌های مدیریتی باشگاه در فصل اخیر نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری هم دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس برای اتفاقاتی که در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان رخ داد، اظهار داشت: روی یک موضوع همیشه تاکید داریم که اصل موضوع ورزش است و فوتبال برای سلامتی، نشاط، لذت و شادابی جامعه است. در سخت و حساس‌ترین لحظات و با وجود اینکه نتیجه برایمان بسیار مهم است، هیچگاه نباید این موضوع را فراموش و آن را فدای نتیجه کنیم. پیش از برگزاری بازی جلسات متعددی داشتیم و اقدام‌های خوبی هم مانند شرایطی که برای بردن تیم از هتل به ورزشگاه انجام دادیم صورت گرفت.

عرب ادامه داد: پیش از اینکه هواداران وارد ورزشگاه شدند اتفاق‌هایی رخ داده بود که جلوی برخی افراد گرفته شد. در زمان خروج از ورزشگاه هم حواشی دیگری رخ داد که به هیچ وجه آن‌ها را تائید نمی‌کنیم. بدون ایجاد هیچگونه حاشیه، تمام مسائل را از طریق مراجع ذی صلاح و قانونی پیگیری کرده و می‌کنیم. این پیگیری را تا حصول نتیجه ادامه می‌دهیم.

او افزود: در فضای مجازی هم تمام هواداران فوتبال به این مسائل دامن نمی‌زنند. تعداد هواداران خوب، منطقی و افرادی که به جنبه خوب و سالم فوتبال فکر می‌کنند خیلی زیاد است و ۹۵ درصد هواداران فوتبال را همین افراد تشکیل می‌دهند. بخشی از این حواشی هم برای فضای مجازی است و بار‌ها به دوستان گفته ایم این فضا را ساماندهی کنند. به قدری فشار الکی روی تیم‌ها وجود دارد و به مسائل بی ارزش پرداخته می‌شود می‌توانم بگویم کمر تیم‌ها و مسئولان آن هم می‌شکند.

عرب درباره اینکه انجام شدن کار‌های فرهنگی در فوتبال ایران در حد شعار بوده و به صورت عملی کاری انجام نمی‌شود، گفت: بار‌ها گفته ام کار فرهنگی را در چهار ساعت و درون محیط ورزشگاه نمی‌توان انجام داد چرا که در ورزشگاه افرادی با فرهنگ و زندگی‌های مختلف می‌آیند. ورزشگاه‌های ما ساختار درستی ندارد و شماره گذاری صندلی ها، دوربین‌های مداربسته، گیت‌های بازرسی خوب در آن‌ها نیست. تمام آدم‌هایی که به ورزشگاه می‌روند از قشر‌های مختلف بوده و شناخته شده نیستند. نمی‌دانید فردی که روی یک صندلی نشسته چه جور آدمی است. امکان دارد آن فرد به صورت عمدی و برای ایجاد فضایی منفی به ورزشگاه آمده باشد. ساختار ورزشگاه‌ها برای ورود، خروج و کنترل هواداران باید درست شود. به نظر من بخش عمده‌ای از مسائل اینگونه حل می‌شود.

عرب ادامه داد: در فوتبال اروپا با فشار دادن یک دکمه از طریق دوربین مداربسته تمام سوابق و اطلاعات فردی که روی صندلی نشسته آنالیز می‌شود و آن فرد مراقب رفتارهایش است، اما در هیچ یک از ورزشگاه‌های ایران این ساختار‌ها وجود ندارد. ۶۰ تا ۷۰ درصد حواشی فوتبال را می‌توان از این طریق کنترل کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ابهام‌هایی که درباره ادامه همکاری برانکو وجود دارد، گفت: برانکو یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و هفته پیش یک نامه به وکیل او نوشته و اعلام کردیم خواستار تمدید قرارداد به صورت بلند مدت هستیم. قرار است پس از انجام شدن حساب و کتاب هایمان قرارداد جدید امضا شود. در نهایت برانکو پس از فینال جام حذفی به باشگاه می‌آید تا درباره این موضوع صحبت کنیم.

عرب درباره شایعه پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به برانکو و احتمال جدایی او از پرسپولیس اظهار داشت: این شایعات همیشه وجود دارد. درباره نقل و انتقالان هم شایعات و گمانه زنی‌های زیادی وجود دارد. برانکو تاکنون لیست ورودی و خروجی به ما نداده است و باشگاه هم با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده است. کمیته نقل و انتقالات مان آماده است و اعضای آن تعیین شده اند. پس از فینال جام حذفی کارهایمان را آغاز کرده و به هواداران اطلاع رسانی می‌کنیم. اجازه بدهید پس از آغاز رسمی کار اعضای کمیته را هم معرفی می‌کنیم.

او درباره پیشنهاد‌های خارجی علیرضا بیرانوند گفت: تاکنون هیچ باشگاهی به صورت رسمی پیشنهادی ارائه نکرده است.

عرب درباره زمان پرداخت پاداش قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیان کرد: ما ابتدا باید فینال جام حذفی را جدی بگیریم تا اتفاق‌های قبلی تکرار نشود. پاداش قهرمانی در لیگ برتر به زودی پرداخت شده و پس از مسجل شدن قهرمانی جام حذفی هم میزان پاداش این قهرمانی را نیز مشخص می‌کنیم.

عرب درباره زمان اعلام رای دادگاه CAS برای پرونده سوپرجام گفت: با نامه‌ای که به تازگی دادگاه ارسال کرده آخرین زمان برای اعلام رای نهایی سوپرجام هفتم تیرماه است. این دومین نامه است. اگر نامه دیگری نیاید حتما نتیجه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات عرب درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی بیان کرد: همانطور که همه علاقمندان به ورزش به ویژه فوتبال می‌دانند، ورزشگاه غدیر به مدت بیش از پنج سال متروکه بود که با تلاش‌های شرکت گروه ملی فولاد خوزستان بار دیگر فعال شد.

وی افزود: علاوه بر حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از باشگاه استقلال آبی‌پوشان ملاثانی، زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز به صورت کاملاً رایگان برای تمرینات در اختیار این تیم قرار داشت.

بنی تمیم گفت: باوجود پیگیری‌ها و تلاش‌های مسؤولان و مدیران ارشد استانی برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، اما استقلال خوزستان با ممانعت از ورود تیم‌های فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی‌پوشان ملاثانی به ورزشگاه غدیر اهواز، باعث لغو دیدار و لطمه به فوتبال استان شد و این موضوع به صورت جدی مورد پیگیری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی قرار بود در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل نبود اجازه ورود ۲ تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت در ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

کد خبر 6086358

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو