Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ارتش و رزمندگان جبهه مقاومت انصارالله در روزهای گذشته ضربات مهلکی را به رژیم سعودی در استان های نجران و صعده وارد آوردند.

به گزارش مشرق، از استان نجران در جنوب عربستان خبر می‌رسد، گروهی از رزمندگان یمنی حملات گسترده و غافلگیرانه ای را از مناطق تحت سیطره علیه نیروهای مزدور چند ملیتی رژیم سعودی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی مواضع نیروهای مزدور رژیم سعودی را در منطقه «مربع الشجع» هدف قرار دادند و در همان گام نخست موفق شدند خطوط دفاعی آنان را در این محور در هم بشکنند.

به گفته منابع میدانی، دهها تن از نیروهای مزدور رژیم سعودی در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند و رزمندگان یمنی خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان در این محور وارد کردند.

خبرها از منطقه «الشبکه» در استان نجران عربستان حاکیست، نیروهای مزدور چند ملیتی عملیات گسترده‌ای را با پشتیبانی جنگنده‌ها و بالگردهای سعودی علیه نیروهای یمنی انجام دادند.

به گزارش مشرق، رزمندگان یمنی با وجود حملات سنگین هوایی در منطقه ماندند و پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند حملات مزدوران رژیم سعودی را به طور کامل دفع و شماری از آنان را کشته و زخمی کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای یمنی پس از دفع حملات به سرعت عملیاتی را علیه نیروهای مزدور رژیم سعودی ترتیب دادند و در همان گام نخست خطوط دفاعی آنان را در هم شکستند.

این منبع میدانی از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران خبر داد و افزود: نیروهای مزدور سعودی در جریان درگیری از برخی مناطق عقب نشینی کردند و ارتفاع «مهران» به همراه دو مقر دیگر در منطقه «الشبکه» به کنترل رزمندگان یمنی درآمد.

وی به عملیات یگان‌های پهپادی جبهه مقاومت انصارالله در استان نجران عربستان اشاره کرد و گفت: پهپادهای قاصف K۲ در روزهای گذشته چهار مرتبه به فرودگاه شهر نجران حمله کردند و انبارهای سلاح، تجهیزات نظامی و سامانه پدافند پاتریوت آمریکایی‌ها را هدف قرار دادند.

به گفته این منبع میدانی، پهپادهای مقاومت انصارالله خسارت‌های قابل توجهی را به فرودگاه نجران وارد کردند؛ رژیم سعودی از فرودگاه نجران برای حملات هوایی علیه شهروندان مظلوم یمنی در استان‌های صعده و حجه استفاده می‌کند.

از شمال شرق استان صعده و نزدیکی مرزهای استان نجران عربستان خبر می‌رسد، گروهی از نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله، عملیات غافلگیرکننده ای را علیه مواضع مزدوران سعودی در منطقه «الصوح» انجام دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای یمنی پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند ۳ منطقه و مقر را از اشغال مزدوران سعودی خارج کنند و به کنترل دربیاورند و دهها تن از آنان را هم کشته و زخمی کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، در لیست کشته شدگان و مجروحان نام چند فرمانده میدانی مزدوران سعودی دیده می‌شود؛ شماری از نیروهای مزدور در جریان درگیری‌ها محاصره و به اسارت نیروهای یمنی درآمدند.

رزمندگان یمنی در جریان این عملیات دقیق موفق شدند خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی مزدوران وارد آوردند و چند خودروی نظامی آنان را در منطقه الصوح در شمال شرق استان صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارالله) منهدم کنند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله در جریان پاکسازی مناطق اشغالی در منطقه الصوح مقادیری قابل توجه از تجهیزات نظامی را در میدان نبرد از مزدوران سعودی به غنیمت گرفتند.

به گزارش مشرق، نیروهای یمنی در یک عملیات دقیق دیگر توانستند ۳ خودروی حامل مزدوران سعودی را با موشک‌های حرارتی در منطقه الصوح منهدم کنند و خبرها حاکیست تمامی سرنشینان به هلاکت رسیده اند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی ائتلاف سعودی ارتش یمن انصارالله انصارالله یمن تحولات منطقه تحولات یمن جنگ یمن شورشیان ائتلاف عربستان سعودی نجران یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی گسترده حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در سراسر شمال فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.

این رسانه‌ها گزارش دادند که صدای آژیر خطر در کریوت نیز به صدا درآمده است که از دسامبر گذشته تاکنون شنیده نشده بود.

منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در خلیج حیفا و فعال شدن سامانه هوایی رژیم صهیونیستی بر فراز شهر عکا در اراضی اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شنیده شدن صدای انفجارهایی در کریوت پس از به صدا درآمدن آزیر اشاره کردند.

منابع صهیونیست از اصابت موشک‌هایی به مناطق جدید در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل رژیم صهیونیستی با پهپاد انتحاری هدف قرار گرفته است. بر اساس این گزارش هدف نظامی در عمق ساحل رژیم صهونیستی با پهپاد انتحاری شلیک شده از لبنان هدف قرار گرفته است. این هدف برای اولین بار مورد اصابت قرار گرفته است.

خبرنگار المیادین از حمله سنگین پهپادی از لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: می‌توان دود برخاسته در شمال حیفا به دنبال شنیده شدن صدای انفجار را مشاهده کرد.

حزب الله یک هدف را به طور مستقیم در نزدیک حیفا مورد اصابت قرار داده است.

کد خبر 6086632

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق