Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حمید دامغانی امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی بزرگ روز قدس در سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان، با اشاره به اثرگذاری حضور مردم در صحنه‌های مختلف ازجمله روز قدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سالگی خود را تجربه می‌کند و حضور اثرگذار مردم در صحنه‌هایی که یأس و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد، هر بار باشکوه و گستردگی بیشتری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و استقبال بی‌نظیر آن‌ها از مقابله با نظام جعلی صهیونیستی بیان کرد: شاید در سالیان ابتدایی انقلاب اسلامی، تأثیرگذاری روز قدس تا این حد قابل تصور نبود؛ اما امروز این راهپیمایی که در ایران و بیش از ۸۰ کشور جهان برگزار می‌شود، اثرگذاری خود را ثابت کرده و پیام‌های واضحی را به گوش جهانیان رسانده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: یکی از عوامل تأثیرگذار این روز، این است که افکار عمومی جهان متوجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده و بسیج افکار عمومی علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد.
دامغانی با اشاره به ابتکار امام راحل در نام‌گذاری روز قدس و دعوت از مردم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: شاید اگر راهپیمایی روز قدس و ابتکار حضرت امام نبود، تا امروز موضوع قدس و فلسطین فراموش شده بود.
وی تصریح کرد: حضور مسلمانان در این راهپیمایی باعث شد تا سیاست‌های توسعه‌طلبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه محدود شود و این مسأله به نفع همه کشور‌های منطقه است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، روز قدس را عامل فراموش‌ناپذیری مسأله فلسطین عنوان کرد و یادآور شد: روز قدس جریانی است که با یادآوری آن، پرونده سیاه و رو به فنای رژیم صهیونیستی و حامیان آنان مجدد بازخوانی می‌شود و زمینه برای تحقق خواسته فلسطینیان و نابودی این رژیم کودک‌کش فراهم می‌آورد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، برنی سندرز عضو مجلس سنای امریکا با ارائه طرحی، خواستار توقف کمک نظامی امریکا به رژیم صهیونیستی شده است. وی هنگام ارائه این طرح گفت: با توجه به این واقعیت که اکثریت مردم آمریکا اکنون می خواهند کمک مالی به ماشین جنگی نتانیاهو متوقف شود تصویب چنین کمکی غیرقابل درک است. به ویژه در زمانی که دولت اسراییل به وضوح این قانون را زیر پا گذاشته ، اعطای کمک مالی برای کشتار مردم غزه تصمیمی افتضاح است. آقای رییس جمهور من واقعا نمی فهمم تخریب دانشگاه، خانه، زیرساختها و مراکز بهداشتی و آموزشی چه فایده نظامی دارد؟!
وی افزود: به خصوص زمانی که شاهدیم بسیاری از مردم آمریکا حتی قادر به پرداخت اجاره مسکن، قبوض ماهانه و هزینه های درمانی و تحصیلی شان نیستند، این کمک های چند میلیارد دلاری چه معنی دارد؟!
این سناتور آمریکایی خواستار از سرگیری کمک مالی آمریکا به آنروا آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی شد.

در این حال فیلیپ لازارینی رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل از اینکه حامیان مالی آنورا از حمله امریکا حاضر به از سرگیری کمک‌های خود نیستند ابراز نگرانی کردو گفت: تاکنون در حمله مستقیم اسراییل به غزه، ۱۸۰ کارمند آنروا کشته و ۱۶۰ ساختمان این آژانس کاملا ویران شده است. ما درباره پیامد‌های احتمال حمله گسترده اسراییل به رفح هم عمیقا نگران هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
برنی سندرز - سناتور آمریکایی
فیلیپ لازارینی - رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل

دیگر خبرها

  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • موشن‌گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • پاسخ ایران برای هشدار به اسراییل محدود بود!
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم