Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس از سرمربی سپاهان شکایت کرد.

طرفداری-ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اتفاقات و حاشیه های پس از دیدار تیم های سپاهان-پرسپولیس در جام حذفی گفت:

باشگاه پرسپولیس بابت اظهارات بی پایه و اساس امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان از او به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: 

همچنین بابت فحاشی های صورت گرفته و ضرب و شتم بازیکنان پرسپولیس شکایتی را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارائه دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره خسارات مالی به وجود آمده هم افزود:

ما برای بررسی و رسیدگی به این مسائل به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردیم و امیدواریم که هر چه زودتر به این مسائل رسیدگی شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه نویی: نتیجه بازی رفت به تاریخ پیوست/ چمن مصنوعی در آب و هوای عشق‌آباد تعجب‌آور است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید دیدار رفت برابر ترکمنستان به تاریخ پیوسته و بازی فردا روز جدیدی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار برابر ترکمنستان اظهار کرد: این بار سومی است که به عشق آباد سفر می‌کنم. به نسبت آخرین سفری که به این کشور داشته‌ام، تغییرات زیادی به لحاظ شهرستانی و تمیزی شهر ایجاد شده، اما چیزی که برای من تعجب‌آور است، استفاده از زمین چمن مصنوعی با این شرایط آب و هوایی خوب این شهر است.

وی درباره دیدار فردا برابر ترکمنستان و نتیجه ثبت شده در بازی رفت، گفت: ترکمنستان را تیم خوب و با برنامه‌ای دیدم، اما نتیجه بازی رفت به تاریخ پیوسته است و ما دیگر به آن بازی فکر نمی‌کنیم. آن‌ها فردا میزبان هستند و حتما از انگیزه‌های لازم برخوردارند، اما ما هم قطعا به دنبال یک بازی خوب به همراه برد هستیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به خبرنگار ترکمنستانی که از او درباره حضور سردار آزمون به همراه تیم ملی پرسیده بود، گفت: سردار آزمون بازیکنی ایرانی و بین‌المللی است که پس از مصدومیت در بازی رفت، برای ادامه درمان به همراه تیم ملی به ترکمنستان سفر کرد، ضمن اینکه او به مردم ترکمن هم علاقه دارد.

خبرنگاری از قلعه‌نویی پرسید که توصیه شما به بازیکنان جوان ترکمنستان چیست که سرمربی ایران در پاسخ گفت: فوتبال چند شاخصه دارد که در وهله اول دولت‌ها باید زیرساخت‌های لازم را در اختیار بازیکنان جوان بگذارند و پس از شناسایی استعداد‌ها از طریق باشگاه‌ها، شرایط را برای رشد آن‌ها فراهم کنند، اما یک بازیکن برای موفقیت باید در ابتدا صداقت داشته باشد و پس از آن در زندگی شخصی و حرفه‌ایش منظم باشد و با هدفی که برای خود ترسیم می‌کند، کارش را تا رسیدن به هدف دنبال کند. البته انسان باید در درجه اول برای جامعه‌اش مفید باشد و بعد از آن اگر فوتبالیست شد، چه بهتر.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید با توجه به نتیجه بازی رفت، فردا چند گل به ترکمنستان می‌زنید گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، اما همانطور که گفتم نتیجه بازی رفت به تاریخ پیوسته و ما هم تمام تلاش‌مان را برای پیروزی انجام می‌دهیم، اما نتیجه نهایی دست خداست.

خبرنگاری از سرمربی ایران پرسید چند بازیکن لژیونر ایران فردا بازی خواهند کرد که او گفت: تا فردا برای رسیدن به جواب این سوال منتظر بمانید!

دیگر خبرها

  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • اظهارات عجیب و جالب قلعه‌نویی قبل از دیدار با ترکمنستان
  • قلعه‌ نویی : چمن مصنوعی در آب وهوای عشق‌ آباد تعجب آور است
  • امیر قلعه نویی: نتیجه بازی رفت به تاریخ پیوست؛ چمن مصنوعی در آب و هوای عشق‌آباد تعجب‌آور است
  • قلعه‌نویی: نتیجه بازی رفت‌مان با ترکمنستان به تاریخ پیوست
  • قلعه نویی: چمن مصنوعی در این آب و هوا تعجب‌آور است
  • قلعه نویی: نتیجه بازی رفت به تاریخ پیوست/ چمن مصنوعی در آب و هوای عشق‌آباد تعجب‌آور است
  • قلعه‌نویی: چمن مصنوعی در آب وهوای عشق‌آباد تعجب آور است
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان