Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ریاحی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش وام قرض الحسنه اشتغال ایثارگری اظهار کرد: بر اساس مصوبه جدید شورای پول و اعتبار، وام قرض الحسنه اشتغال ایثارگران از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان با نرخ کارمزد چهار درصد ارتقاء پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه پس از ابلاغ شروع به پرداخت وام‌ها می‌کنیم، افزود: این وام‌ها برای اشتغال ایثارگران به صورت قرض الحسنه به جامعه ایثارگری پرداخت می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که ایثارگران چگونه می‌توانند این وام‌ها را دریافت کنند، بیان کرد: افراد فاقد شغل در صورت داشتن طرح می‌توانند طرح‌های خود را به بنیاد شهید مناطق خود ارائه دهند و بر اساس اولویت، به افراد پرداخت می‌کنیم و به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

ریاحی با بیان اینکه این ۵۰ میلیون از ۲ الی ۳ هفته دیگر ابلاغ می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر مصوب شده و منتظر هستیم بانک مرکزی به بانک‌ها ابلاغ کند.

مدیر عامل صندوق اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال که این وام به چه افرادی تعلق می‌گیرد، گفت: کلیه افراد تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران که فاقد شغل باشند، می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران امور مالیاتی استان در سخنانی ضمن تبریک موفقیت حملات تلافی‌جویانه و افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی، تلاش دولت و مشارکت مردم در تحقق شعار سال را خواستار شد و گفت: سالی که آغاز و پایانش متبرک به ماه خدا باشد، همراه با برکت و نیکویی برای مسلمانان و ملت ایران خواهد بود.

وی اضافه کرد: مالیات از اشخاصی که دارای درآمد هستند و در قبال ارائه خدماتِ عمران شهرها و روستاها و ایجاد امنیت گرفته می‌شود و بهترین نحوه اجرای مالیات این است که خودِ افراد، آن را داوطلبانه اظهار و ادا کنند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه همه افراد باید پرداخت مالیات را برای خود یک تکلیف بدانند، افزود: ما در قبال افراد جامعه، دولت و روز قیامت مسئولیت و تعهد داریم و مالیات یکی از منابع تأمین هزینه‌های اداره جامعه و تدبیر امور کشور است؛ لذا کسانی که از تعهدات اجتماعی خود سر باز می‌زنند و از مالیات فرار می‌کنند در حق خود و دیگران جفا می‌کنند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار تصریح کرد: ما معتقدیم که خداوند رازق است و صداقت در رزق و روزی ما اثرگذار و کارساز است و پنهان‌کاری و فرار از تکلیف، نوعی روی‌گردانی از یاد خداست که بر اساس آیات الهی تنگی و سختی در زندگی را به دنبال خواهد داشت.

وی با ذکر اینکه قناعت و شکرگزاری باعث افزایش نعمت در زندگی است، گفت: ما در زندگی باید ضمن دوری از فزون‌خواهی خود را در مقابل افراد بی‌بضاعت مسئول بدانیم و اگر کسی در این میان از تکلیف قانونی خود سر باز بزند، ناسپاسی خود را در مقابل خداوند نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه افزود: انسان با مرگ، از مال و ثروت فاصله می‌گیرد، لذا پرداخت مالیات و سایر تکالیف قانونی و شرعی نوعی تربیت، تمرین و آمادگی برای فاصله گرفتن و دل کندن از وابستگی‌های دنیوی است تا دین‌مان همواره حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با تقدیر و تشکر از تلاش کارکنان و مدیران امور مالیاتی برای تأمین درآمدهای دولت و ارائه خدمات به مردم، از مدیرکل امور مالیاتی استان خواست با بهره‌گیری از تجارب مدیریتی خود، برای توسعه و خدمت به مردم استان تلاش بیش از پیش داشته باشد.

کد خبر 6079453

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود