Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@09:00:45 GMT

جایزه اسپانیایی برای استار سینمای ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۰۹۲۴

جایزه اسپانیایی برای استار سینمای ایران

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فستیوال بین المللی فیلم Imagineindia همه ساله در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار می شود و میزبان فیلم هایی از سراسر جهان در بخشهای مختلف بلند و کوتاه است که امسال از ایران دو فیلم «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی و «آپاندیس» ساخته حسین نمازی در بخش مسابقه اصلی این جشنواره حضور داشتند که هدیه تهرانی موفق به دریافت جایزه بازیگری برای «روزهای نارنجی» گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی رحمانی فیلمساز ایرانی از جمله داوران بخش مسابقه اصلی این جشنواره بود. جشنواره بین المللی فیلم Imagineindia از تاریخ ٢٧ اردیبهشت تا ١٠ خرداد در مادرید اسپانیا برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هدیه تهرانی جشنواره بازیگر جشنواره اسپانیایی روزهای نارنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دور برگشت این رقابت ها، در ورزشگاه المپیک بارسلون، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک میزبانش بارسونا را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۶ بر ۴ راهی مرحله نیمه نهایی شد.  
در این دیدار آرائخو کاپیتان و ژاوی سرمربی بارسلونا اخراج شدند برای بارسا رافینیا گلزنی کرد و گل‌های پاری سن ژرمن را کیلیان امباپه (دوگل)، عثمان دمبله و ویتینیا به ثمر رساندند.  

در دیگر بازی این مرحله بوروسیا دورتموند با نتیجه ۴ بر ۲ میهمانش آتلتیکو مادرید را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مجوز مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.  
در این دیدار یولیان برانت، یان ماتسن، نیکلاس فولکروگ و مارسل سابیتزر برای دورتموند و  متس هوملس (گل به خودی) و آنخل کوره آ برای آتلتیکو مادرید گلزنی کردند 

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بوروسیا دورتموند با پاری سن ژرمن دیدار خواهد کرد.

در ادامه دیدار‌های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ بایرن مونیخ با آرسنال و منچسترسیتی با رئال مادرید دیدار خواهد کرد.  

دیگر خبرها

  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • تکرار اتقاقات سال گذشته؛ خبرنگاران اسپانیایی تمرین منچسترسیتی را از دست دادند
  • این انیمیشن ایرانی به اسکار راه یافت
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان