Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام ستارگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ، گفت: تیم‌های ستارگان احمدی و زاهد منتخب چاهو به فینال دومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان صعود کردند.

عبدالمجید معماری افزود: در بازی نخست مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها دیشب تیم ستارگان احمدی مدافع عنوان قهرمانی با ۱ گل تیم خلیج فارس میناب را شکست داد و فینالیست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بازی دوم این مرحله نیز تیم زاهد منتخب چاهو با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم مهرداد بندرعباس گذشت و به فینال صعود کرد.

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام ستارگان افزود: دیدار فینال این رقابت‌ها بین تیم‌های ستارگان احمدی و زاهد منتخب چاهو ساعت ۲۱:۳۰ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

نتایج مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به تیراندازی ایران؛ جواد فروغی سهمیه المپیک را از دست داد!

جواد فروغی موفق به کسب سهمیه المپیک نشد.

طرفداری | در جریان روز دوم مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک در برزیل، در ماده تپانچه بادی مردان، وحید گلخندان با رکورد ۵۸۰ در رده دهم ایستاد و با یک اختلاف امتیاز از صعود به فینال بازماند و شانس کسب سهمیه را از دست داد. 

سجاد پورحسینی با رکورد ۵۷۴.۱۶ در رده سی‌وسوم و جواد فروغی با رکورد ۵۶۶.۱۵ در رده شصت‌وششم ایستادند. در این ماده ۸۵ تیرانداز حضور داشتند.

مرحله فینال تپانچه بادی زنان و مردان و مرحله مقدماتی و فینال میکس تیمی تفنگ، امروز یکشنبه(۲۶ فروردین) انجام خواهد شد.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل برگزار می‌شود. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع می‌شود. 

ایران در این مسابقات ۱۵ نماینده دارد و نمایندگان ایران در تپانچه بادی مردان و زنان از رسیدن به فینال بازماندند. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • صعود نوروزیان به مرحله پایانی تفنگ ۱۰ متر مردان
  • نوروزیان فینالیست شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان فینالیست شد
  • شوک به تیراندازی ایران؛ جواد فروغی سهمیه المپیک را از دست داد!
  • جواد فروغی سهمیه المپیک را از دست داد
  • جواد فروغی ۶۶ شد و سهمیه المپیک را از دست داد/ گلخندان ۱۰ و پورحسینی ۳۳ شدند