Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری کارشناس مذهبی و خطیب نام آشنا یکشنبه ۵ خرداد همزمان با شب شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) و دومین شب قدر، میهمان ششمین قسمت از فصل دوم برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان بود.

حاج آقا ماندگاری در این برنامه درباره موضوعاتی همچون جامعه علوی و مسئول تراز جامعه علوی، عواقب رای‌دادن‌های قبیله ای، میزان موفقیت نظام جمهوری اسلامی، ترس برخی روحانیان در عمل به وظایفشان، مصداق خشکه مقدس بودن و شیوه صحیح حضور در شب قدر  صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاصه گفت‌وگوی جذاب برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» با عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: شاخصه‌های جامعه علوی در گفتگوی صریح با حجت الاسلام ماندگاری کارشناس مذهبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

‌انتهای پیام/

حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه»  باشگاه خبرنگاران جوان+ فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم ده و ده دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی  گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از رقابت از ۲ ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیات مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیاتی را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت بیان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا ۹ شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از رقابت به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهی از عموم مردم برای حضور،‌ مشاهده و تشویق تیم‌ها در این رقابت دعوت کرد و گفت: در حین برگزاری رقابت، برنامه های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • خلاصه بازی سپاهان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم + فیلم