Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@05:40:44 GMT

روزبه چشمی، مردد بین مشتری قطری و پیشنهاد ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۱۸۹۹

روزبه چشمی که براساس اعلام رسانه‌های قطری مورد علاقه باشگاه الاهلی قرار گرفته است، پس از پایان اردوی تیم ملی پاسخ نهایی را به این باشگاه قطری خواهد داد.

به گزارش تابناک ورزشی، برخلاف آنچه گفته شده بود که این بازیکن راهی قطر شده تا با الاهلی قراردادش را امضا کند، اما وی پس از دیدار استقلال و العین راهی دبی شد تا کار‌های شخصی‌اش را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این‌رو مدیر برنامه‌های او راهی قطر شده بود و ضمن مذاکره با مسئولان باشگاه الاهلی با یکی دو تیم دیگر در خصوص انتخاب تیم آینده این بازیکن مذاکره کرد. مدیر برنامه‌های چشمی در سه مرحله با مسئولان باشگاه الاهلی مذاکره داشته و تفاهمنامه‌ای با شیخ احمد، مدیر این باشگاه قطری امضا کرده، اما این تفاهمنامه بدون امضای قرارداد از سوی چشمی، رسمیتی ندارد.

با این حال در شرایطی که باشگاه الاهلی اصرار داشت چشمی این هفته راهی قطر شود و در تست‌های پزشکی شرکت کند و قراردادش به امضا برسد، اما این بازیکن تصمیم گرفته پس از پایان اردوی تیم ملی پاسخ نهایی خود را اعلام کند. طبق اعلام مدیر برنامه‌های چشمی، این بازیکن از دو باشگاه ترکیه‌ای نیز پیشنهاد جدی دارد.

در عین حال گفته می‌شود باشاک شهیر که نایب قهرمان سوپر لیگ ترکیه شده، یکی از این پیشنهادات است. با توجه به حضور این تیم در رقابت‌های اروپایی فصل آینده، به نظر می‌رسد چشمی برای رفتن به قطر دو دل شده است. چشمی پیشنهاداتی از چند کشور دارد که به همین دلیل به باشگاه استقلال اعلام کرده جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان در این فصل قطعی است تا مدیران استقلال به فکر انتخاب جایگزین برای این بازیکن باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال قطر ترکیه محمد علی نجفی معامله قرن روز قدس حماس اجلاس مکه بیت المقدس کارت سوخت شورای همکاری خلیج فارس غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

دیگر خبرها

  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس