Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،اقشار مختلف مردم،مسئولان،روحانیون،نیروهای مسلح،بسیجیان،معلمان،دانش آموزان و عشایر غیور شهرستان مرزی اصلاندوز مغان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس صحنه‌های با شکوهی از عزم و اراده ملت مسلمان ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضدولایت فقیه و بار دیگر از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت کرده و خواستار اتحاد مسلمانان در مقابله با رژیم اشغالگر قدس شدند.

راهپیمایی مردم مومن و روزه دار اصلاندوز با حضور در میدان امام حسین(ع) پس از طی مسیرهای خیابان های جمهوری اسلامی،انقلاب و امام (ره) در مقابل مسجد جامع تجمع کردند و پرچم آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی به آتش کسیده شد.

با ورود به مسجد جامع و محل برگزاری نماز جمعه، سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری درباره اهمیت نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توسط امام راحل و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی در شکست معامله قرن به سخنرانی پرداخت.

این راهپیمایی با قرائت قطعنامه ۵بندی و تایید آن توسط شرکت کنندگان در راهپیمایی و امضای طومار به کار خود پایان داد.

بعد از راهپیمایی آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به امامت حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز اقامه شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۶۱ هزار و ۲۱ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، محمد باسره امروز ۲۶ فروردین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیته امداد هرمزگان با اجرای طرح اطعام مهدوی، نسبت به تامین معیشت نیازمندان در ماه مبارک رمضان اقدام کرد که در همین راستا و با مشارکت و هم افزایی مطلوب انجام شده مراکز نیکوکاری، هئیت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی، خیران و مردم نیک اندیش استان در قالب پخت و توزیع غذای گرم، راه‌اندازی میزهای افطاری ساده و اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک شد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم و خیران در این پویش نسبت به سال گذشته ۹۸ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: کمیته امداد استان با همکاری و همراهی آحاد جامعه، تعداد ۲۰۷ آشپزخانه «اطعام مهدوی» را در طول ماه مبارک رمضان راه‌اندازی کرد که در مجموع بیش از یک میلیون و ۶۱۳ هزار پرس غذای گرم طبخ و بالغ بر یک میلیون و ۴۷۴ هزار بسته افطاری ساده آماده‌سازی و بین نیازمندان توزیع کردند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان یادآور شد: همچنین در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۶۱ هزار و ۲۱ بسته معیشتی شامل ( برنج، روغن، مرغ یا گوشت، انواع حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، چای و قند) نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

باسره با قدردانی از مردم سخاوتمند و خیران نوع دوست استان یادآورشد: همه مردم می‌توانند به هر میزان که تمایل دارند، با استفاده از کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* ، در یاری‌رسانی به نیازمندان واقعی استان مشارکت کرده و همراه این نهاد باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان
  • راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟
  • پیام ادامه حضور کاظم صدیقی در امامت جمعه تهران از نگاه سیاسیون /لجاجت، دهن کجی، تبرئه یا ...+جدول