Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@19:38:26 GMT

ترامپ: نمی‌دانستم عروس ملکه انگلیس «حال به هم زن» است!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۲۳۶۳

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با روزنامه «سان»، «مگان مارکل»، همسر شاهزاده هری (پسر ولیعهد انگلیس) و عروس ملکه الیزابت را «حال به هم زن» خواند.

وی در آستانه سفر خود به انگلیس در مصاحبه با این روزنامه انگلیسی اعلام کرد: نمی‌دانستم که مارکل در دوره رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ آمریکا من را «تفرقه انداز» و «زن ستیز» خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این را نمی‌دانستم. چه بگویم؟ نمی‌دانستم او انقدر حال به هم زن است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در بخش دیگری از سخنانش هم اعلام کرد امیدوار است این بازیگر اهل آمریکا بتواند به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی موفق باشد.

ترامپ قرار است هفته آینده به انگلیس سفر کند. وی در این سفر با تعدادی از اعضای خانواده سلطنتی از جمله ملکه الیزابت، شاهزاده چارلز، پسر ارشد ملکه و همسرش کامیلا پارکر بولز ملاقات خواهد کرد. همچنین شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس هم قرار است به همراه شاهزاده ویلیام و همسرش کیت میدلتون، در یک ضیافت ناهار با دونالد ترامپ شرکت کنند. اما به نظر می‌رسد مگان مارکل که به تازگی هم پسر خود را به دنیا آورده، همچنان در مرخصی زایمان به سر می‌برد و به همین دلیل در این ضیافت حضور نخواهد یافت.

شایان ذکر است، مارکل پیشتر در دوره رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ آمریکا از دونالد ترامپ انتقاد کرده و او را شخصی زن ستیز خوانده بود.مگان مارکل همچنین گفته بود در صورتی که ترامپ در انتخابات آمریکا پیروز شود، او به کانادا نقل مکان خواهد کرد.

ترامپ قرار است از سوم تا پنجم ماه ژوئن به انگلیس سفر کند و در این سفر هم با ترزا می، نخست وزیر انگلیس ملاقاتی داشته باشد. ترامپ و می‌سال گذشته میلادی هم در انگلیس با یکدیگر ملاقات کرده بودند. ترزا می‌ هفته گذشته با چشمانی اشک بار استعفای خود را اعلام کرد؛ اما قرار است تا زمان انتخاب یک جانشین در این پست خدمت کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • صحبت های عروس جوان در آمریکا درباره غزه | ببینید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است