Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - ایران خودرو شرایط فروش فوری چهار مدل خودرو را امروز اعلام کرد.

 ایران خودرو امروز چهار مدل خودرو را با شرایط اعلامی در جدول پیش فروش می کند. این شرکت غالبا هر روز دو مدل خودرو را در طرح های فروش فوری عرضه می کرد.  

 زمان آغاز فروش فوری ۱۱ صبح اعلام شده است. بهای در نظر گرفته شده برای پژو ۴۰۵ بنزینی با مشخصات اعلامی در جدول ۶۷ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۴۰۰ تومان و برای پژو ۲۰۶ تیپ دو ۶۷ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۴۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژو پارس LX ۸۴ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۰۰تومان و رانا با قیمت ۶۷ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان است. مشخصات اعلامی در جدول اعلام شده است.  

گفتنی است مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نیستند.  

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی

تولیدکننده خودرو‌های برقی ویتنامی وین‌فست به دلیل افزایش تحویل خودرو، درآمد بیشتری را در سه ماهه اول گزارش کرد.

به گزارش ایسنا، درآمد سه ماهه این شرکت بیش از سه برابر شد و به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید اگرچه زیان خالص آن ۳.۵ درصد افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه اول سال نزدیک به ۹۷۰۰ دستگاه تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۴ درصد افزایش داشته است.

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است.

وین‌فست اعلام کرد که علیرغم رقابت شدید قیمت و عدم اطمینان اقتصادی جهانی که چشم انداز فروش خودرو را مختل کرده است، هدف سال ۲۰۲۴ تحویل ۱۰۰ هزار خودروی برقی را حفظ کرده است. بر اساس گزارش ها، وین‌فست بی‌ثباتی اقتصادی و ژئوپلیتیکی مداوم در سطح جهانی را به عنوان یک چالش کوتاه مدت می‌بیند.

محصولات با قیمت پایین‌تر که در سه ماهه‌های آینده اضافه می‌شوند با هدف قرار دادن پایگاه مشتریان گسترده‌تر همراه با شبکه فروش رو به رشد و گسترش به بازار، به تسریع تأثیر و افزایش رشد در نیمه دوم سال کمک می‌کند.

طبق گزارش رویترز، درآمد سه ماهه اول این شرکت بیش از سه برابر سال به سال به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید، اگرچه ۳۱ درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. زیان خالص آن نسبت به سال گذشته با ۳.۵ درصد افزایش به ۶۱۸ میلیون دلار رسید، اما نسبت به سه ماهه قبل ۱۲.۳ درصد کمتر بود.

دیگر خبرها

  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور