Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اداره فرهنگی ـ هنری آموزش و پرورش لرستان در اقدامی ارزشمند مبادرت به ایجاد ایستگاه مطالعه با موضوع تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) در ساختمان اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان کرده است.

عنایت صادقی، رئیس اداره فرهنگی ـ هنری اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در خصوص برگزاری این طرح گفت: نسل امروز به‌ویژه دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان نیاز دارند که با مبانی و اندیشه‌های امام خمینی(ره) شناخت کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به همین منظور معرفی آثار و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) یکی‌از اهداف مهم اداره‌کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان است که با حمایت سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در دستور کار قرار گرفته است .

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی ایستگاه مطالعه تبیین اندیشه های امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اظهار داشت: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

وی با تجلیل از حمایت‌های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد، گفت: تعامل حداکثری ادارات و نهادهای فرهنگی با مساجد بستر تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه مساجد سنگر هستند، افزود: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

چگنی نژاد، تصریح کرد: تحقق مسجد طراز اسلامی منجر به تعالی جایگاه و نقش این اماکن امن الهی در جامعه، تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، افزود: هر قدمی در راستای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برداشته شود، منجر به آبادانی معنوی مساجد خواهد شد.

کد خبر 6084420

دیگر خبرها

  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید
  • معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان