Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@06:47:48 GMT

بررسی دلایل رشد بازار سرمایه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۴۰۶۹

بررسی دلایل رشد بازار سرمایه

 به گزارش الف در سی‌امین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" که شامل پنج فصل؛ اقتصاد بازار، اقتصاد کلان، دنیای صنعت و خواندنی ها می باشد، در بخش پرونده ویژه با توجه به برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نظرات مدیران شرکت‌های خارجی حاضر در این نمایشگاه در خصوص چالش ها و راهکارهای مقابله با تحریم‌ها به منظور تداوم همکاری بین شرکت‌های خارجی و ایرانی منعکس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این بخش گفت‌وگوهایی از مهندس بیژن زنگنه؛ وزیر نفت با محوریت "ایران با هیچ کشوری در منطقه دشمنی ندارد" و مهندس حسن هلالی؛ مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توربین ماشین خاورمیانه با عنوان " رونق تولید با حمایت از سرمایه گذاری داخلی" منتشر شده است.

در ادامه این بخش نیز، گفت‌وگوهایی با محمدهادی مشکوری؛ مدیرعامل گروه پترو انرژی شهر و دیگر صاحب‌نظران ارشد حوزه انرژی از جمله مسعود نیلی، علی شمس اردکانی، سید مهدی حسینی و عباس ملکی با محوریت "مهمترین اولویت؛ ادامه صادرات نفت ایران" و همچنین ولی الله مهابادی؛ رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله‌های قطور فولادی کشور و مهندس ارسلان پالیزبان؛ رییس کمیسیون نفت و گاز اتاق مشترک ایران و سوییس به چاپ رسیده است. در انتهای این بخش نیز عملکرد شرکت ملی گاز در مناطق سیل زده تشریح گردیده است.

در بخش اقتصاد بازار این شماره گفت وگوهایی با ابراهیم ابراهیمی؛ عضو هیات مدیره سبدگردان کوروش، مهندس منصور شیبانی و امیرقاسم امیرخانی؛ مدیران گروه اقتصادی سیستم پژوهان و دکتر سعید اسلامی بیدگلی؛ دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش نیز گزارشی از عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان و مطلبی از مهران کاویانی؛ کارشناس ارشد شرکت مشاور سرمایه گذاری مدبران هما با عنوان " قراردادهای اختیار معامله، ابزاری نوین در بازار سرمایه" منتشر شده است.

در پایان این بخش نیز مطلبی از علی حیدری با عنوان " چشم انداز اقتصاد امارات متحده عربی در سال 2019" چاپ شده است.

در بخش دنیای صنعت سی امین شماره از نشریه " دنیای سرمایه گذاری" نیز گفتارهایی از امان پورقاز؛ مدیر بازرگانی مجموعه آق پروفیل گلستان، مهدی نوروزی؛ مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه، هوشنگ میرلو؛ مدیرعامل شرکت ایپک تجارت میهن و همچنین خانم فاطمه صالحی؛ معاون مالی و اداری بیمه حکمت صبا به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد کلان نیز با انتشار گفت وگویی از امیر عابدی؛ رییس اتاق مشترک ایران و قزاقستان به ارائه راهکارهای رونق تولید و فضای کسب و کار پرداخته شده است. "تعزیرات حکومتی؛ ابزاری برای نظارت بر بازار" از جمله عناوینی است که در گفت وگو با حسین ایزدی؛ کارشناس ارشد حوزه تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی در این شماره به چاپ رسیده است. در پایان این بخش نیز مطلبی از مرتضی فغانی؛ عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان " نجات اقتصاد ایران با تکمیل زنجیره ارزش" منتشر شده است.

"معرفی میدان های بزرگ نفتی جهان"، "وضعیت شاخص فلاکت اقتصادی دنیا در سال 2019" و "تحول در دنیای کسب و کار توسط 10 نفر" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه گذاری" می‌باشد که شما مخاطبان را به مطالعه آن‌ دعوت می‌کنیم.

سی امین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 88 صفحه با قیمت 15 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

 

 

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری از اجرا و بهره‌برداری ۷ طرح برق رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، از اجرا و بهره‌برداری 7 طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف 345 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

وی ادامه داد: برق‌رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره 7 ناغان در شهرستان اردل جهت تأمین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدر‌های جدید برق‌رسانی در دشتک و احداث فیدر عمومی و بهینه‌سازی فیدر شماره 5 در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، از جمله این طرح‌ها هستند.

مدیر عامل شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برق رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدر‌های اختصاصی فاز 1 و 2 معادن سنگ بیدکل – باباحیدر، تقویت و بهینه‌سازی فیدر شماره 4 فارسان جهت برق‌رسانی به قطب صنعتی جونقان از دیگر این طرح‌ها بود.

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق‌رسانی به پمپاژهای آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری، اشتغال زایی و... می‌باشد. برای اجرای این طرح‌ها 41 کیلومتر شبکه برق هوایی و 440 متر شبکه زمینی احداث شده است.

انتهای پیام/7540

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • نوبیتکس، پیشگام در آموزش و آگاهی کاربران دنیای رمزارز
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات