Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@23:23:08 GMT

۲۰۰ اتوبوس شهری اصفهان به بخش خصوصی واگذار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۴۳۵۱

۲۰۰ اتوبوس شهری اصفهان به بخش خصوصی واگذار می‌شود

واگذاری ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به همراه ۴۰۰ نفر از راهبران سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان به بخش خصوصی در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان فردا یکشنبه ۱۲ خرداد برگزار می‌شود.

دستور جلسه این جلسه علنی به شرح زیر است...

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایحه پیشنهاد اهداء معادل ۳۵درصداز مبلغ ۱.۸۸۹.۹۷۱.۲۵۳ ریال عوارضات ارزش افزوده تجاری و اداری و تفکیک جهت صدور پروانه ساختمانی برای هیدت امناء مسجد الهادی بر روی قطعه زمین ۲۱۴ مترمربعی متعلق به مسجد در منطقه ۱۵ شهرداری، خیابان سلمان محله ارداجی ضمن اعلام نظر کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست. لایجه پیشنهاد انتقال مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال از مطالبات شهرداری اصفهان بابت اجاره املاک در اختیار سازمان عمران شهرداری به افزایش سرمایه شهرداری در سازمان مذکور ضمن اعلام نظریات کمیسیون های شهرسازی، معماری و عمران و امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری نطق‌ها و تذکرات اجرائی پیشنهادی اعضاءشورای اسلامی شهر اصفهان لوایح موضوع انتشار آگهی فراخوان در واگذاری تعداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه به همراه ۴۰۰ نفر راهبران، به شرکت منتخب فراخوان با اعلام نظر کمیسیون های تلفیق و حمل ونقل و ترافیک و امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری. نامه رییس اداره امور بین الملل شهرداری اصفهان و ضمائم آن در خصوص اتخاذ تصمیم وزارت کشور جهت حضور شهرداراصفهان و دونفر از اعضاء شورای اسلامی شهر، در اجلاس شهرهای دوستدار کودک از ۲۳ تا ۲۶ مهرماه ۹۸ توسط یونیسف در کشور آلمان.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خصوصی سازی سازمان اتوبوسرانی اصفهان شورای شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری است که در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در صدوبیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تقدیر از اقدامات شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری است که در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: این شرکت در زمینه توسعه فضاهای تفریحی و سرگرمی به خوبی عمل کرده و یکی از شاخص‌ترین آن‌ها پروژه ملی کوه نور صفه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از روابط عمومی شهرداری می‌خواهیم بسیاری از پروژه‌هایی که در شهر اصفهان وجود دارد و دیگر شهرها از آن محروم هستند را در رسانه ملی و خبرگزاری‌ها تبلیغ کند.

کد خبر 744398

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • در صدوبیست و هشتمین نشست شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • شهرداری اصفهان دچار گفتار درمانی شده است
  • مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است