Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم چونبوک موتورز کره جنوبی  و شانگهای چین از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2019 روز چهارشنبه 5 تیرماه در کره جنوبی برگزار می شود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا فغانی به عنوان داور، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین موعود بنیادی فر به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور دارد. ناظر داوری از هند و نماینده مسابقه از کشور تاجیکستان است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور در این مسابقه در برخی صحنه ها از فاصله 25 متری سوت می زد.

حسین عسگری در گفت و گو با فارس در مورد نحوه قضاوت علی اصغر مومنی در نیمه دوم  مسابقه نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه دوم هم داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت خوبی انجام داد و تمامی تصمیماتش درست بود اما همانطور که گفتم این داور اضافه وزن دارد و اگر مسابقه سرعت زیادی داشت ممکن بود کار قضاوت برایش سخت می شد.

وی افزود: یکی از مربیان یکبار گفت این خطا را اگر توی هواپیما هم نشسته بودید تشخیص می دادید دراین مسابقه هم واقعا خطا ها آشکار بود اما همیشه شرایط بازی اینگونه نیست و اگر داور از صحنه دور باشد یا جاگیری درستی نداشته باشد ممکن است در تشخیص خود مرتکب اشتباه شود. در این مسابقه داور به دلیل اضافه وزنی که داشت در برخی صحنه ها از فاصله 25 یا 30 متری سوت می زد که البته سوت هایش هم درست بود.

عسگری در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت: اعلام پنالتی هم درست بود اگرچه مدافع نفت پشتش به توپ بود اما نمی تواند دست هایش را در محوطه جریمه مثل صلیب باز کند در این لحظه با برخورد توپ به دست خطای هند باید اعلام شود که داور هم به درستی پنالتی اعلام کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله سرمربی نفت آبادان به شاگردانش: بازیکنان ما انگار سیزده بدر در پارک با خانواده هایشان هستند! عسگري:پنالتي‌هاي پرسپوليس درست بود

دیگر خبرها

  • بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق