Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم از دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۹ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد:ماموران کلانتری ۲۲ پردیسان قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی مزدا ۳ مشکوک و آن را متوقف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده خودروی موصوف بلافاصله پس از مشاهده ماموران از خودرو پیاده شده و به داخل منزلی در همان حوالی وارد می‌شود.

کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قم

وی در ادامه همچنین از کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهر قم خبر داد و گفت: با دریافت خبری مبنی بر بارگیری ۲ دستگاه خودرو توسط چند نفر به صورت مشکوک، بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شده و در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی قم ادامه داد: در این رابطه ۶ متهم دستگیر و یک تن مغز فندق خارجی با برند کشور ترکیه و ۲ هزار عدد لنت ترمز موتورسیکلت NS به ارزش تقریبی یگ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین ۳۱ گرم تریاک کشف شد

وی افزود: ماموران مشاهده کردند ۶ نفر در حال بارگیری کالا به داخل ۲ دستگاه خورو وانت نیسان و پژو هستند که با بررسی کالا‌ها و عدم ارائه مدارک از سوی متهمان، قاچاق بودن کالا‌ها محرز شد.

کشف حدود ۵ کیلوگرم هرویین در قم

سرهنگ مرادحسین جعفریان فرمانده انتظامی شهرستان قم  از کشف حدود ۵ کیلوگرم هرویین در شهر قم خبر داد.

وی افزود: ماموران این کلانتری با حصول اطمینان از صحت خبر، متهم را دستگیر و با اخذ دستور قضائی از منزل وی بازرسی کردند که در نتیجه حدود ۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف شد.

سرهنگ جعفریان عنوان کرد: در اجرای طرح مبارزه با عوامل اصلی خرده فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران کلانتری ۲۰ فاطمی از فعالیت یک نفر در امر نگهداری و خرده فروشی مواد مخدر از نوع هرویین مطلع می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان درخواست کرد تا ضمن همکاری و همیاری در صورت مشاهده فروش و توزیع مواد مخدر و ارتکاب هر گونه تخلف، موارد را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق