Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید موسی حسینی کاشانی در نشست خبری نخستین جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر استان قم که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: پس از برگزاری جلسات مختلف به این نتیجه رسیدیم که جشنواره را در قم برگزار و مردم را در این امر دخیل کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: فروشگاه های موجود در سطح شهر از مجموعه های تاثیرگذار و مرتبط با مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره یک طرح نو و جدید است که به بحث توسعه حجاب و عفاف و مشتری مداری و حمایت از کالای ایرانی توجه دارد.

 

وی درباره شاخص های این جشنواره تصریح کرد: رونق تولید کالای ایرانی، حجاب و عفاف، انصاف، نام زیبای فروشگاه، مشتری مداری، تبلیغات فرهنگی، چیدمان و خلاقیت و نوآوری، شاخص هایی هستند که مردم بر اساس آنها به فروشگاه های برتر رأی خواهند داد.

 

حسینی کاشانی بر لزوم فارسی بودن نام فروشگاه ها تأکید کرد و اظهار داشت: مردم هر کدام از فروشگاه های کوچک و بزرگ که دارای هر یک از این ویژگی ها هستند را در قالب پیامک به ما معرفی می کنند و سپس گروه های ارزیاب به بررسی این مساله می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون پیامک های فراوانی توسط مردم ارسال شده است، ادامه داد: مجری اصلی این جشنواره انجمن تبلیغات استان قم است. این برنامه می تواند الگویی برای مشارکت مردم در برنامه های فرهنگی دیگر باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از معرفی 20 الی 30 فروشگاه و اهدای نشان به آنها در اختتامیه جشنواره خبر داد و خاطرنشان ساخت: به کسانی که برای ما پیامک ارسال کنند نیز به قید قرعه جایزه اهدا خواهد شد. فروشگاه ها باید تلاش کنند و بدانند که زیر نظر مردم قرار گرفته و عملکرد آنها مورد نظارت قرار می گیرند.

 

وی هدف از برگزاری جشنواره را الگوسازی توصیف کرد و افزود: این جشنواره تنها به فروشگاه های بزرگ اختصاص ندارد و فروشگاه های کوچک نیز در این جشنواره حضور خواهند یافت.

 

حسینی کاشانی با تأکید بر الگوسازی در این زمینه تأکید کرد که فروشگاه هایی که مجوز لازم را ندارند از جشنواره حذف خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حجاب شاخص قم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان در سخنانی با بیان اینکه استان واحد است و همه شما نماینده دولت هستید و باید یک‌صدا از شما در بیاید و همه دستگاه‌های اجرایی با وحدت کار کنند، اظهار داشت: آحاد ارکان نظام در استان همه حکمرانی می‌کنیم تا مردم از خدمات این حکمرانی بهره‌مند شوند، تک‌صدایی نباید داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه از چندصدایی هیچ‌کسی بهره نمی‌برد، افزود: وحدت خدمات نظام را بالا می‌برد و مردم را از شما راضی نگه می‌دارد.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و مدیران نوکر مردم هستند، حق ندارند مردم را درب اتاق خود نگه دارید، گفت: عدالت و کرامت انسانی شعار همه دستگاه‌های اجرایی استان باید باشد.

شفقت با تأکید بر لزوم فراهم‌کردن مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف استان، تصریح کرد: برای مصوبات سفر رئیس‌جمهور باید هدف‌گذاری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که قبل از ماه محرم سفر دوم رئیس‌جمهور را به استان داشته باشیم، گفت: شرط این هم این است که مدیران مصوبات را پیش ببرند، من فقط نظارت می‌کنم، از الان تا روزی که هستم کار من فقط نظارت است.

استاندار لرستان، بیان داشت: من که نباید کار اجرایی کنم، کار من راهبردی، هدایت و نظارت است.

شفقت با تأکید بر اینکه از تورم نیروی انسانی در ستادهای مرکزی بپرهیزید، عنوان کرد: شهرستان‌ها و بخش‌ها باید فعال باشند و روند خدمت‌رسانی در آنها فعال باشد.

وی با تأکید بر لزوم وحدت وزارتی در استان، گفت: از پروژه‌هایی سفر که اعلام شده عملیاتی و تکمیل شده، باید از سوی معاونت عمرانی بازدید صورت گیرد.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه لرستان جوان‌ترین استان کشور است و باید طرح‌ها و پروژه‌های مهم در حوزه ورزش و جوانان در استان عملیاتی شود، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم، دیگران، دولت و … را مقصر نکنیم، من مهمان شما هستم، آمده‌ام اینجا نوکری کنم، آنچه برای من مهم است این بوده که وقتی از این استان رفتم مردم از من راضی باشند.

کد خبر 6087629

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • سوختن برای ساختن
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد