Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه بسیاری از مناطق سیل زده استان خوزستان همچنان نیازمند کمک‌های اساسی جهت استمرار معیشت خود هستند، گفت: فرهنگیان ناحیه یک اهواز در ماه مبارک رمضان و در کمک به این مناطق از پای ننشستند و به رغم روزه داری در پی رساندن مایحتاج هم استانی‌های سیل زده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مدارس به صورت خود جوش اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کردند، افزود: امروز کمک‌های مردمی دبستان غیردولتی فیض کاشانی این ناحیه در قالب یک دستگاه وانت بار به محل جمع آوری کمک‌های این ناحیه رسید که پس از تکفیک و بسته بندی به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

موسوی اصل تصریح کرد: این کمک‌ها حاوی اقلامی؛ همچون مواد بهداشتی، البسه، کنسرو، آب معدنی بودند.

انتهای پیام/گ

کمک رسانی به سیل زدگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • موفقیت مخترعان شیرازی در اختراع کیسه مدرج جمع آوری خون از ناحیه جراحی