Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@23:55:47 GMT

اپل موبایل تاشو می سازد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۶۴۶۴

اپل موبایل تاشو می سازد

تین‌نیوز | 

شرکت اپل حق امتیاز اختراع دستگاهی را ثبت کرده که می توان آن را از دو قسمت تا کرد. همچنین دستگاه را می توان به سمت داخل یا خارج تا کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از دیلی میل، به نظر می رسد اپل قصد دارد با ارایه یک موبایل تاشو بر رقبایش غلبه کند.

این شرکت حق امتیاز اختراعی را ثبت کرده که در آن یک نمایشگر تاشو نشان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگر از دو قسمت تا می شود و همچنین این طرح حاکی از آن است که دستگاه را می توان در حالت باز به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد. علاوه براین موارد دستگاهی که در این حق امتیاز توضیح داده شده، به داخل یا خارج نیز تا می شود.

حق امتیاز اختراع مذکور حاوی ۳۷ طراحی مختلف است که ویژگی های فنی و شیوه های تا کردن دستگاه ها را نشان می دهد.

این طرح ها مکانیسم تا شدن دستگاه را نشان می دهند. همچنین طبق این سند در دستگاه ها لولایی وجود دارد که می چرخد تا فرایند تا شدن را تسهیل کند.

طبق حق امتیاز ثبت شده، می توان وضعیت دستگاه را از حالت ۱۸۰ به ۹۰ درجه تغییر داد. طرحی دیگر نشان می دهد نمایشگر قابلیت خم شدن به عقب را نیز دارد.

یکی از نکات جالب توجه در این حق امتیاز مربوط به نمایشگر و کاور تاشدنی آن است. طبق اطلاعات موجود در حق امتیاز نمایشگر و کاور آن به‌صورتی طراحی شده‌اند که هم‌زمان تا یا باز می شوند.

آیفون سال گذشته نمونه اولیه دستگاهی را ساخت که از وسط تا می شود و از آن زمان تاکنون هواوی، سامسونگ و لنوو دستگاه هایی تاشو ابداع کرده اند. به هر حال این حق امتیاز نشان دهنده ایده ساخت دستگاه هایی است که حتی می توان آنها را چندبار تا کرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت اپل موبایل تاشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت

طبق گزارش‌های اخیر، اوپو مشغول کار روی تبلت پد ۳ است. Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو، جزئیات بیشتری از تبلت اوپو ارائه داده است که شامل طراحی و مشخصات رم و وضوح نمایشگر دستگاه می‌شود.

اوپو پد ۳ از بدنه‌ی یکپارچه فلزی بهره خواهد برد؛ اما ابعاد دقیق نمایشگر این محصول هنوز مشخص نیست. گفته می‌شود پد ۳ از نمایشگری با وضوح 3K بهره می‌گیرد و احتمالاً مثل اوپو Find N3 از قابلیت صفحه‌نمایش مجازی پانوراما پشتیبانی خواهد کرد. ویژگی مذکور با کاهش حاشیه‌های نمایشگر باعث می‌شود هنگام نگاه‌کردن از فاصله نزدیک، حس نمایشگر بزرگ‌تر را به کاربر القا کند.

بر‌اساس گفته‌های DCS، قلب تپنده‌ی اوپو پد ۳ پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. این تبلت از ۱۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد و انتظار می‌رود در چند نسخه با فضای ذخیره‌سازی و رم متفاوت عرضه شود. اگر این گزارش درست باشد، Pad 3 درمقایسه‌با نسل قبلی خود ارتقای فراوانی را تجربه خواهد کرد.

انتظار می‌رود اوپو پد ۳ به‌زودی معرفی شود. این تبلت ابتدا در چین عرضه خواهد شد و طبق برخی شایعات، از سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۴ با نام وان‌پلاس پد ۲ در بازار‌های جهانی نیز فروخته خواهد شد. قیمت تبلت بعدی اوپو هنوز مشخص نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • چگونه می‌توان قهوه نوشید و بی‌خواب نشد؟
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • معایب دستگاه جوش لیزر
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • ابداع باتری سدیمی جدیدی که در چند ثانیه شارژ می‌شود