Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد الطافی مدیر بنیاد خیریه موجه مهربانی شهرستان جهرم گفت: در ماه رمضان امسال ۴۰۰ دانش‌آموز در مناطق محروم استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان مهمان ضیافت افظاری این خیریه بوده‌اند.

وی بیان کرد: مراسم ضیافت افطاری برای ۲۰۰ نفر از خانواده‌های نیازمند روستای سیاه‌ خاک شهرستان میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان و ۲۰۰ دانش‌آموز منطقه گافر و پارمونت شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان به همت بنیاد خیریه موج مهربانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد خیریه موجه مهربانی شهرستان جهرم ادامه داد: برگزاری جشن عبادت و جشن تکلیف و تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان محروم از دیگر اقدامات این بنیاد خیریه در سال‌های اخیر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان بوده است.

الطافی با اشاره به اینکه بنیاد خیریه موج مهربانی در جهرم نیز فعالیت دارد، افزود: ماه رمضان امسال چهارمین سال پویش مردمی توشه‌های بهشتی است که با مشارکت خیران یکصد بسته ارزاق شامل مرغ، برنج، روغن، تخم‌مرغ، پنیر، رب گوجه فرنگی و خرما، بین خانواده‌های نیازمند جهرمی توزیع شد که ارزش هر کدام از این بسته‌ها بیش از ۷۰۰ هزار ریال است که به روال سال‌های گذشته از شب‌های قدر تا کنون بین محرومان تقسیم شده است.

گفتنی است، بنیاد خیریه موج مهربانی در سال ۱۳۹۲ در جهرم تاسیس شد و فعالیت آن در زمینه حمایت از کودکان و دانش‌آموزان نیازمند در سراسر کشور و توسعه فضای علمی و آموزشی و کارآفرینی و اشتغال برای محرومان است.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

ضیافت افطاری نیکوکاران جهرمی به مردم محروم سیستان و بلوچستان و هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی تغذیه سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و نفوذ سامانه شدید بارشی در استان مدارس شیفت صبح در تمامی مقاطع در شهرستان‌های زاهدان، نصرت آباد و سرباز و مدارس شهرستان‌های کنارک، دلگان، مهرستان، تفتان و خاش در دو نوبت صبح و عصر در همه مقاطع تعطیل اعلام شد.
فعالیت مدارس در این شهرستان‌ها فردا ۲۹ فروردین به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • سیل با ۳ استان جنوبی چه کرد؟
  • بارش‌های بالای ۲۰۰ میلی‌متر سبب سیلاب‌ در ۲ استان شد
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • آستانه امام مهربانی‌ها و مجال خدمتی به گستره ایران
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • اجتناب از سفر به استان‌های جنوب شرقی با توجه به هشدار هواشناسی