Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:45:58 GMT

آتش نشانی سمنان به ۱۱۴ حادثه رسیدگی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۶۵۵۶

آتش نشانی سمنان به ۱۱۴ حادثه رسیدگی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسمعیل پور ظهر شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن جلسات آتش نشانی سمنان ضمن تشریع عملکرد این سازمان در اردیبهشت ماه ۹۸، بیان کرد: ۱۱۴ مورد حادثه و حریق دردومین ماه سال ۹۸ در شهرستان رخ داد که ۴۳ مورد از این حوادث آتش سوزی و ۷۱ مورد عملیات امداد و نجات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به دو هزار و ۶۳۱ تماس با سامانه ۱۲۵ پاسخ داده است، افزود: ماحصل این میزان تماس تلفنی، ۶۱ ساعت عملیات اطفاء و امداد و نجات بوده است.

برگزاری دوره آموزشی در سمنان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه آتش‌نشانان این شهر ۴۳ مورد حوادث آتش سوزی را در اردیبهشت ماه سال ۹۸ پوشش دادند که بیشترین آن با ۱۳ مورد به آتش سوزی مسکونی مربوط می شد، تاکید کرد: میانگین رسیدن آتش نشانان به حادثه سه دقیقه و ۳۱ ثانیه بوده است.

اسمعیل پور گفت: ماموران آتش نشانی سمنان در ۷۱ مورد حادثه جداگانه امداد و نجات نیز شرکت داشته و به شهروندان و هموطنان امداد رسانی کردند که بیشترین آمار حوادث با ۲۰ مورد مربوط به محبوس شدن افراد در اماکن بوده است.

وی با باین اینکه ۵۶ نفر در حوادث اردیبهشت ماه سمنان توسط نیروی‌های عملیاتی امداد رسانی شده‌اند، تاکید کرد: آتش نشانی سمنان در این مدت ۱۶۶ نفر ساعت آموزش برای کارکنان ادارات، شرکت‌ها، مدارس و… برگزار کرده است.

کد خبر 4630906

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری سمنان سمنان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نبی‌الله قاسمی با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ تلخ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود ۱۴سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228165 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان