Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@19:26:46 GMT

حسام الدین سراج خواننده ارکستر ملی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۶۵۸۰

حسام الدین سراج خواننده ارکستر ملی شد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ارکستر ملی ایران با همراهی رهبر مهمان سهراب کاشف و خوانندگی حسام الدین سراج جمعه ۳۱ خرداد، آثاری از همایون رحیمیان، مرتضی حنانه و حشمت سنجری را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

«شب عاشقان بیدل»، «طلوع»، «نشان بی نشان»، «دل آرا»، «باد صبا» و «توحید» به آهنگسازی همایون رحیمیان، «هزار دستان» به آهنگسازی مرتضی حنانه و «رقص دایره» به آهنگسازی حشمت سنجری از جمله قطعاتی هستند که در این کنسرت اجرا می‌شود؛ این اجرا جمعه ۱۴ تیر نیز تکرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تالار وحدت ارکستر ملی حسام الدین سراج مرتضی حنانه حشمت سنجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسام نژاد یوسفی؛ گرمایی که جان فوتبالیست نوجوان را گرفت! | آن‌هایی که از دست دادیم

حسام نژاد یوسفی 20 مرداد ماه امسال بر اثر گرمازدگی در مسابقه فوتبال درگذشت

طرفداری | حسام نژاد یوسفی فوتبالیست آبادانی که در جریان مسابقات فوتبال این شهرستان به کما رفته بود در تاریخ 20 مرداد ماه درگذشت.

حسام نژاد یوسفی فوتبالیست آبادانی که در جریان بازی افتتاحیه مسابقات فوتبال باشگاهی آبادان از هوش رفت، بیستم مرداد ماه 1402 در بیمارستان امام خمینی درگذشت.

این بازیکن دلیل شدت گرمای هوا و ساعت نامناسب برگزاری مسابقه در دقیقه ۲۵ مسابقه از هوش رفته بود و به دلیل نبود آمبولانس با تاخیر به مرکز درمانی رسید و اقدامات اولیه روی او صورت گرفت اما کافی نبود.

این فوتبالیست ۱۶ ساله در چند روز گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی، در حالت اغما قرار داشت سرانجام در تاریخ 20 مردادماه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • حسام الدین آشنا خطاب به زاکانی: مسجد ساختن یا مسجدی ساختن؛ کدام سخت تر است؟
  • (بشنوید) مینا گیان
  • حسام نژاد یوسفی؛ گرمایی که جان فوتبالیست نوجوان را گرفت! | آن‌هایی که از دست دادیم
  • حرف‌های غیرمنتظره خواننده مذهبی درباره رادیوی زمان شاه
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور برای کهنکسوت لرستانی
  • حسام‌الدین سراج چگونه به موسیقی علاقه‌مند شد؟ از زبان خودش بشنوید(فیلم)
  • واکنش وزیر رئیسی به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی در فروش نفت به چین
  • سرود ملی اشک دوقلوها را در آورد
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه