Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از رفع مشکل سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: بررسی فنی و تخصصی وقوع این حادثه در پلیس فتا ناجا در حال بررسی می‌باشد و متعاقبا گزارشات تکمیلی به شهروندان اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر دیفیس و ایجاد تغییر ظاهری در صفحه پورتال خبری سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان واکنش سریع این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بررسی به عمل آمده ادله دیجیتال در این خصوص جمع آوری شد، از رفع مشکل سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت:: بررسی فنی و تخصصی وقوع این حادثه در پلیس فتا ناجا در حال انجام است و گزارشات تکمیلی در خصوص شناسایی عاملان این موضوع متعاقبا به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ پاشایی به مسئولان رایانه شرکت‌ها و ادارات توصیه کرد: سیستم‌های رایانه‌ای خود را به نرم افزار‌های ضدجاسوسی و آنتی ویروس مجهز کرده و آن‌ها را به روز نگه دارند و از کلیک کردن روی لینک‌ها و ایمیل‌های ناشناس خودداری کنند، حفره‌های امنیتی وب سایت را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا در خاتمه تصریح کرد: مطابق ماده یک قانون جرائم رایانه‌ای هرکس به طور غیرمجاز به داده‌ها یا سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است دسترسی یابد، به حبس از ۹۱ روز تا یک سال یا جزای نقدی یا هر ۲ مجازات محکوم خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فتا پاشایی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آن‌ها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم