Web Analytics Made Easy - Statcounter

باز هم پای ایجنت‌ها و زیاده خواهی‌ها در میان است.

طرفداری - تاکه فوسا کوبو، پدیده فوتبال ژاپن احتمالا به بارسلونا باز نخواهد گشت.

به گزارش موندو دپورتیوو، کوبو چند سالی در لاماسیا بود تا اینکه 4 سال پیش مجبور شد به خاطر محرومیت باشگاه از سوی فیفا، به کشورش برگردد. کوبو که در 17 سالگی به ستاره جی لیگ تبدیل شده و بازیکنی ملی پوش است و حتی راهی کوپا آمریکا هم شده است، تا چندی پیش شکی نداشت که به محض رسیدن به سن قانونی، به بارسا برمی‌گردد و توافقات نیز حاصل شده بود اما با تغییر ایجنت، همه چیز عوض شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر مدیربرنامه او آرتورو کانالس بود که رابطه بسیار خوبی با بارسا دارد و ایجنت ستارگانی نظیر اومتیتی، پیکه و راکیتیچ نیز به شمار می‌رود. تا وقتی عنان کار در دست کانالس بود، مشکلی برای بازگشت کوبو وجود نداشت اما او تصمیم گرفت با سوکودا همکاری کند که ایجنت ستارگان شرقی زیادی بوده است. سوکودا پس از به دست گرفتن عنان کار درخواست مذاکره دوباره روی انتقال کوبو و بالاتر رفتن رقم انتقال، دستمزد و کمیسیون شده است. 

سوکودا همزمان با پیشنهاد دادن موکلش به رئال مادرید و البته پاری سن ژرمن، از بارسلونا درخواست دستمزدی شده که بازیکنان لالیگایی دریافت می‌کنند نه بازیکنی که قرار است در دسته سوم به میدان برود. البته ایجنت کوبو درخواست کرده موکلش جایی هم در تیم اول داشته باشد. بارسا به هیچ عنوان با این شرایط موافق نیست. استعداد کوبو بر کسی پوشیده نیست اما بارسلونا حاضر نیست روال کار را برای خرید او به کلی عوض کند. از طرفی باشگاه اعتقاد دارد کوبو هنوز خودش را در فوتبال اروپا ثابت نکرده است. در مجموع اکنون بسیار بعید است او به بارسلونا برگردد مگر اینکه از خواسته‌هایش بکاهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام مدت‌ها با گلزنی‌های پیاپی برای رئال مادرید و رکوردشکنی‌‌های متوالی در صدر اخبار سایت‌های ورزشی قرار داشت اما با شروع سال ۲۰۲۴ علیرغم درخشش و تاثیرگذاری در بازی‌ها، در گلزنی ناکام می‌ماند.

پس از دبل برابر خیرونا در ۱۰ فوریه، او دیگر نتوانسته بود در پیراهن رئال گلزنی کند. ۶ بازی و صفر گل برای بازیکنی که به گل زدن عادت کرده بود و خوشحالی‌های گل معروفش را در ذهن هواداران حک کرده بود، آمار عجیبی بود.

رئالی‌ها امیدوار بودند در بازی برگشت مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد او به مسیر گلزنی برگردد اما تاکتیک دفاعی کارلو آنچلوتی خط حمله رئال را کمرنگ کرده بود.

با این حال رئال بدون نیاز به گلزنی بلینگام سیتی را حذف کرد و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. حالا وقت یک دیدار مهم دیگر بود، ال‌کلاسیکوی برگشت.

علاوه‌بر حساسیت‌های ال‌کلاسیکو سه امتیاز بازی تاثیر بسیار زیادی در حرکت رئال به سمت قهرمانی لالیگا می‌گذاشت و بلینگام این موضوع را به خوبی درک کرده بود.

در حالی‌که بازی تا وقت‌های اضافه نیمه دوم با نتیجه مساوی دنبال می‌شد، ارسال لوکاس واسکز که از همه گذشته بود، به همان کسی رسید که هواداران آرزویش را داشتند. بلینگام با یک ضربه محکم و فوق‌العاده دروازه بارسا را فرو ریخت و رئال را به گل سوم رساند.

او که در ال‌کلاسیکوی رفت با دبل مرد اول تیمش شده بود، امشب هم همه توجه‌ها را به خود جلب کرد و توانست با به‌دست آوردن سه امتیاز برای تیمش، به بهترین شکل ممکن به مسیر گلزنی برگردد.

دیگر خبرها

  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد