Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@12:47:12 GMT

مربی بدنساز تیم ملی فوتبال ایران کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۷۴۳۱

مربی بدنساز تیم ملی فوتبال ایران کیست؟

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از اینکه رسانه بلژیکی خبر از انتخاب "کوین مینی" را به عنوان مربی بدنساز تیم ملی فوتبال ایران توسط مارک ویلموتس منتشر کرد، قصد داریم به بررسی سوابق کاری این مربی می‌پردازیم.

"مینی" ملیت بلژیکی دارد و در تیم استاندارد لیژ سابقه فعالیت به عنوان مربی بدنساز را داشته و عملکرد وی همچنان توسط کادر فنی یپاین تیم قابل قوبل بوده است، به طوری که از وی تقاضا شده تا فصل آینده نیز در همین تیم بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا از همین تیم توسط ویلموتس به تیم ملی ایران فرا خوانده شده است. اما مینی طی مذاکراتی که با ویلموتس داشته از وی درخواست کرده با حفظ سمت در تیم استاندارد لیژ در تیم ملی نیز فعالیت داشته باشد.

به نظر می‌رسد ویلموتس مشکلی با این اتفاق ندارد و بنابر نظر سایت بلژیکی او این هفته وارد ایران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آغاز قابل پیش‌بینی ویلموتس/ اشکان و سامان تیم ملی را از دست دادند/ «سرخابی بازی» را به سرمربی جدید یاد دادیم!

سالی ۲۲ میلیارد تومان برای سرمربی بی جام!

دستیاران ویلموتس، تماشاگر ویژه دیدار فینال جام حذفی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجوبه جدید دنیای فوتبال در منچسترسیتی؛ کاوان سالیوان کیست؟

منچسترسیتی دو هفته پیش برای امضای قرارداد با کاوان سالیوان، پدیده آمریکایی، به توافق رسید و حالا گروه سیتی فقط منتظر نهایی شدن و امضای رسمی این قرارداد است.

این بازیکن جوان و با استعداد در حال حاضر در عضویت باشگاه فیلادلفیا یونیون در لیگ MLS توپ می‌زند. منچسترسیتی و فیلادلفیا یونیون به توافقی دست یافته‌اند که بر اساس آن این بازیکن ۱۴ ساله آکادمی، زمانی که ۱۸ ساله شود به منچستر نقل مکان خواهد کرد.

گفته می‌شود این توافق شامل بند‌های متعددی برای پاداش و همچنین درصدی از سود حاصل از فروش احتمالی سالیوان در آینده است. او در حال حاضر مشغول عقد قرارداد “بازیکن بومی” در لیگ MLS تا زمان انتقالش به منچسترسیتی در چهار سال آینده است.

پست اصلی کاوان سالیوان در واقع هافبک هجومی است، اما او می‌تواند به عنوان مهاجم دوم و وینگر چپ هم به میدان برود. مارلون لبلان، سرمربی تیم دوم این باشگاه، در مورد سالیوان می‌گوید:

کاوان یک استعداد جوان فوق‌العاده است. دوست دارم به او بگویم که هیچوقت ندیدم تا این حد درباره یک بچه هیاهو و صحبت شود. او با وجود تمام این جنجال‌ها بسیار فروتن و متواضع است و این یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده اوست. به همین دلیل است که می‌تواند در محیط ما حضور داشته باشد و همچنان عالی و جسور باشد. کاوان سالیوان ۱۴ ساله جدیدترین خرید گروه سیتی

اتلتیک پیش از این گزارش داده بود که منچسترسیتی قصد دارد سالیوان را زمانی که ۱۶ ساله می‌شود به باشگاه لومل SK، دیگر باشگاه متعلق به گروه سیتی فوتبال، قرض دهد. سالیوان تا زمانی که ۱۸ ساله نشود و پاسپورت اتحادیه اروپا را دریافت نکند، نمی‌تواند برای منچسترسیتی بازی کند.

سیتیزن‌ها به دلیل پرورش ستاره‌های آینده در سیستم آکادمی خود مشهور هستند و به نظر می‌رسد که این باشگاه یک ستاره جوان آینده‌دار دیگر را نیز به جمع خود اضافه کرده است.

با این حال، آنها باید تا سال ۲۰۲۸ منتظر بمانند تا بتوانند از حضور او در انگلستان استقبال کنند. کاوان سالیوان متولد: ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۹ (۱۴ سال) قد: ۱.۵۸ متر ملیت: ایالات متحده آمریکا باشگاه: فیلادلفیا یونیون در لیگ MLS چپ پا پست‌های بازی: هافبک هجومی / وینگر چپ / مهاجم دوم

منبع: منیبان

tags # منچسترسیتی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای نکونام در آستانه شروع دوباره لیگ برتر
  • عجوبه جدید دنیای فوتبال در منچسترسیتی؛ کاوان سالیوان کیست؟
  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران
  • عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران/ اوسمار درتعقیب ۳تفنگدار اروپایی
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال