Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:06:05 GMT

اعزام ۷ بانوی فایتر قم به مسابقات موی تای کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۸۳۹۶

اعزام ۷ بانوی فایتر قم به مسابقات موی تای کشور

علی یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پایان ماه مبارک رمضان برنامه‌های مسابقاتی فدراسیون ورزش‌های رزمی افزایش می‌یابد و مسابقات رشته‌ها و سبک‌های مختلف جریان پیدا می‌کند که از جمله آن، مسابقات کشوری انجمن ملی موی تای بانوان است.

وی افزود: مسابقات کشوری انجمن ملی موی تای از ۱۸ خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود و تیم موی تای بانوان قم با ترکیب ۷ ورزشکار عازم این رقابت‌ها می‌شود و در ترکیب رزمی کاران قمی، ورزشکاران میدان دیده‌ای حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: سمانه یوسف زاده عینی، مریم داورپناه، معصومه ترابی، فاطمه سادات موسوی، مهین منتشلو، محدثه پناه زاده و فاطمه فروزنده فایترهای استان قم در مسابقات انجمن ملی موی تای خواهند بود.

یزدی بیان داشت: هیئت ورزش‌های رزمی قم توسعه ورزش‌های رزمی در قم در بخش بانوان همپای بخش مردان را دنبال می‌کند و اخیراً جلسه هم اندیشی مربیان زن ورزش‌های رزمی، با حضور مسئولان هیئت ورزش‌های رزمی قم و مربیان کارآمد این رشته برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه در رابطه با اعزام تیم‌ها، اردوهای تمرینی، انتخاب تیم المپیاد استعدادهای برتر، عملکرد سال گذشته هیات و برخی مسائل دیگر بحث و بررسی به عمل آمد و در نهایت تکلیف مربیان تیم‌های اعزامی از قم به رویدادهای مختلف پیش رو نیز مشخص شد.

کد خبر 4630656

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش رزمی قم ورزشهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی

دوره سمینار کوچک ورزش‌های رینگی با همت انجمن کیک بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به همت انجمن کیک بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور، یک دوره سمینار کوچینگ رزمی با محوریت نقش و شرح وظایف مربیان در مسابقات رینگی با حضور چشمگیر علاقه‌مندان برگزار شد.

این سمینار 2 ساعته با تدریس سلیمانی و لطفی، دو تن از اساتید باسابقه رشته کیک بوکسینگ به میزبانی باشگاه اسماعیل نصب (البرز سابق) و به صورت رایگان انجام گرفت و بیش از 100 نفر از مربیان استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور در آن شرکت داشتند.

در این سمینار برای اولین بار، نحوه بستن باند بوکس به همراه گاز استریل و چسب‌های طبی به صورت حرفه‌ای به شرکت کنندگان آموزش داده شد. ضمن اینکه توضیحات مفصلی درباره محل مهر و امضای داوران جهانی بر روی دستکش بوکس و دلایل چرایی این اقدام ارائه شد که مورد استقبال و توجه قرار گرفت.

در حاشیه این سمینار یک دوره مسابقه میت‌گیری با حضور مربیان داوطلب برگزار شد و به سه نفر برتر توسط تورج عنصری رئیس انجمن موی‌تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور نیز جوایزی اهدا شد. در این رابطه و با نظر مدرسین دوره، پیمان جوادی، شهاب طاهری و امین الله علیپور به ترتیب به عنوان سه نفر نخست این بخش شناخته شدند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز