Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@13:02:05 GMT

لوکس‌ترین کیف دستی‌های جهان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۸۵۸۵

لوکس‌ترین کیف دستی‌های جهان

کیف دستی یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های زنانه است. مهم نیست که شما چند عدد کیف دستی دارید، باز هم زمانی که کیفی زیبا می‌بینید، دوست دارید آن را به کلکسیون خود بیفزاید. مطمئنا در کلکسیون شما کیف‌های گران قیمت هم وجود دارد، اما آیا حاضرید برای یک کیف میلیون‌ها تومن خرج کنید؟ در ادامه برخی از گران قیمت‌ترین کیف‌های دستی زنانه را برای شما آورده ایم که به دلیل طراحی خاص، طلا و الماس‌هایی که روی آن‌ها به کار رفته، تبدیل به لوکس‌ترین کیف‌های جهان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مارک جیکوبز



قیمت: ۳۸۰۰۰ دلار (حدود ۵۳۲ میلیون تومان)

برند مارک جیکوبز «Marc Jacobs» یک برند معروف آمریکایی است. این شخص به عنوان یکی از ده شخصیت تاثیرگذار در دنیا و همچنین به عنوان یکی از قدرتمندترین افراد جهان شناخته شده است. برند مارک جیکوبز یک کیف دستی زنانه طراحی کرده که جزو گران‌ترین کیف هی جهان محسوب می‌شود. این کیف دستی با قیمت ۳۸۰۰۰ دلار، با ظرافت خاصی طراحی شده است.

قسمت بیرونی آن از پوست کروکودیل و قسمت درونی آن از چرم مصنوعی می‌باشد. داخل این کیف جیب‌های زیادی دارد که تقسیم بندی وسایل را راحت کرده است. رنگ این کیف نیز بنفش می‌باشد که جزو یکی از محبوب‌ترین کیف‌های دستی زنانه در میان هواداران برند مارک جیکوبز شناخته می‌شود.

کیف هیلد پالادینو



قیمت: ۳۸۴۷۰ دلار (حدود ۵۳۸ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان)

برند هیلد پالادینو «Hilde Palladino» یک برند نروژی است که به خاطر کیف‌های دستی اش در جهان شناخته شده است. با توجه به ارزان بودن نیروی کار در ایتالیا کارخانه این برند لوکس در آنجا قرار دارد، اما کالای آن در سراسر جهان به فروش می‌رسد. این برند یک کیف دستی با قیمتی حدود ۳۸۴۷۰ دلار را روانه بازار کرد که یکی از گرانترین کیف‌های جهان شناخته شد. این کیف از چرم کروکودیل و با ۳۹ الماس کمیاب ساخته شده است و چنان طراحی ظریفانه‌ای دارد که تنها از پس برندی، چون هیلد پالادینو بر می‌آید.

لویی ویتون



قیمت: ۴۲۰۰۰ دلار (۵۸۸ میلیون تومان)

لویی ویتون یکی از برند‌های بنام در صنعت مد و فشن جهان به حساب می‌آید. اگر چه تمام محصولات این برند گران قیمت و لوکس می‌باشد، اما یکی از کیف‌هایی که این برند طراحی کرده پایش را فراتر از همیشه گذاشته و با قیمتی حدود ۴۲۰۰۰ دلار روانه بازار شده است. این کیف ظاهری عجیب و غریب دارد که توجهات زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. در واقع این کیف از چندین کیف دستی کوچک دیگر که در کنار هم قرار گرفته اند، ساخته شده است. تنها ۲۰ عدد از این کیف تولید شده که یکی از آن‌ها متعلق به بیانسه است.

جودیت لبر



قیمت: ۹۲۰۰۰ دلار (حدود ۱ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان)

برند جودیت لبر «Judith Leiber» یک برند مجارستانی است که در سال ۱۹۶۳ کار خود را آغاز کرد. زمانی که این برند شهرت قابل ملاحظه‌ای را کسب کرد، زنان در سراسر جهان خواهان خرید محصولات آن شدند. اغلب کیف‌های این برند با جواهر و کریستال طراحی شده است، اما گرانترین کیف آن به شکل رز و آراسته شده با طلا و الماس بود که به قیمت ۹۲ هزار دلار به فروش رسید.

۱۱۹۶ عدد یاقوت کبود، ۸۰۰ تورمالین و ۱۰۱۶ الماس برای ساخت این کیف استفاده شده است. این کیف از نظر کیفیت، از زنجیر آن گرفته تا چرم داخل کیف و...، قابل مقایسه با کیف‌های دیگر نیست. این مدل از کیف جوریت لبر جز لوکس‌ترین کیف سال ۲۰۰۸ معرفی شد.

لویی ویتون



قیمت: ۱۵۰۰۰۰ دلار (حدود ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان)

لویی ویتون «Louis Vuitton»، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، بار دیگر کیفی طراحی کرد که نامش در لیست گران‌ترین کیف‌های دستی جهان ثبت شد. شاید برایتان عجیب باشد، اما این کیف با زباله‌ها ساخته شده است. پاکت سیگار، کاغذ آدامس، بطری آب و... در کنار هم قرار گرفته اند و کیفی را با قیمت ۱۵۰۰۰۰ دلار طراحی کردند. شاید از خودتان بپرسید که چرا قیمت این کیف آنقدر بالاست وقتی تنها از پس مانده‌ها درست شده است، اما همین خلاقیت و منحصر بودن آن است که این کیف را تبدیل به یکی از خاص‌ترین کیف‌های جهان کرده است.

شنل



قیمت: ۲۶۱۰۰۰ دلار (حدود ۳ میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان)

شنل «Chanel» یک خانه مد معروف در فرانسه است که همه دنیا محصولات لوکس اش را می‌شناسند. این برند در سال ۱۹۰۹ تاسیس شد. بسیاری از افراد مشهور مثل نیکول کیدمن، کرا نایتلی یا کیم کارداشیان از محصولات این برند استفاده می‌کنند. گرانترین کیف این برند، ساخته شده از الماس و طلا و به قیمت ۲۶۱ هزار دلار به فروش رسید.

این کیف طراحی کلاسیک داشته و از چرم مرغوب با ۳۳۴ الماس ساخته شده است. حتی زنجیر این کیف نیز از طلای سفید است که تمام این ویژگی‌ها روی هم آن را تبدیل به یکی از گران‌ترین کیف‌ها زنانه کرده است. تنها ۱۳ عدد از این کیف ساخته شده که ۵ تای آن در آمریکا قرار دارد.

هرمس



قیمت: ۳۷۹۰۰۰ دلار (حدود ۵ میلیارد و ۳۰۶ میلیون تومان)

هرمس «Hermes» یک برند معروف پاریسی است که شهرت اش به دلیل محصولات لوکس آن می‌باشد. این برند در سال ۱۸۳۷ کسب و کار خود را آغاز و خیلی زود هم توجهات زیادی را جلب کرد. گرانترین کیف این برند به یاد جین برکین، هنرپیشه و خواننده بریتانیایی، طراحی شده است. این کیف از پوست مات کروکودیل و الماس‌های سفید ۱۰ قیراطی ساخته شده است که آن را جزو گران‌ترین کیف‌های جهان کرده است. افرادی که نمی‌توانند هزینه این کیف را بپردازند، مدل مشابه این کیف را که با قیمت ۵۰۰۰ دلار روانه بازار شده است، خریداری می‌کنند.

لانا مارکز



قیمت: ۴۰۰۰۰۰ دلار (حدود ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان)

لانا مارکز «Lana Marks» برند محبوب ستاره هاست. این برند نیز در سراسر جهان شناخته شده است و روی فرش‌های قرمز و در دست افراد مشهور، به وفور دیده می‌شود. برند لانا مارکز برای محصولات چرمی خود که در رنگ‌ها و مدل‌های گوناگونی، که ۱۵۰ نوع تخمین زده شده است، معروف هستند. بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد مشهور مثل کیت وینسلت، آنجلینا جولی و دیگران از کیف‌های این برند استفاده می‌کنند. معروف‌ترین مدل کیف این برند کلئوپاتراست که با ۱۵۰۰ الماس گرانبها طراحی شده است. این کیف در حراجی به قیمت ۱۰۰ هزار دلار فروخته و نامش به عنوان گرانترین کیف جهان ثبت شد.

هرمس



قیمت: ۱.۹ میلیون دلار (۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان)

هرمس کیفی روانه بازار کرد که برای طراحی آن از یکی از مشهورترین طراح‌های ژاپنی در جهان، گینزا تاناکا، کمک گرفته است. مطمئنا از همکاری هرمس با چنین طراحی، چیزی جز یکی از منحصر بفردترین کیف‌های جهان انتظار نمی‌رود. این کیف از طلای سفید و ۲۰۰۰ الماس ساخته شده است که آن را تبدیل به یکی از گران‌ترین کیف جهان کرده است.

علاوه بر همه اینها، الماس‌هایی که در طراحی زنجیر این کیف دستی به کار رفته، به گونه‌ای ست که شما می‌توانید آن را باز کرده و به عنوان گردنبند یا دستبند در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. یک سنگ قلبی شکل ۸ قیراطی نیز روی این کیف کار شده که آنهم قابل جدا شدن و استفاده کردن است. در واقع این کیف به گونه‌ای طراحی شده که به غیر از کیف دستی، کاربرد‌های دیگری هم داشته باشد. این کیف دومین کیف گران قیمت در جهان است.

مواواد



قیمت: ۳.۸ میلیون دلار (حدود ۵۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان)

مواواد «Mouawad»، برند ساخت جواهرات و ساعت است که دفتر مرکزی آن در دوبی قرار دارد. این برند، پس از این که شروع به ساخت کیف‌های دستی برای خانم‌ها کرد، بسیار مشهور شد. گرانترین کیف این برند به نام الماس‌های هزار و یک شب، با ۴۵۱۷ الماس (۴۳۵۶ الماس بی رنگ، ۶۵ الماس رنگی و ۱۰۵ الماس زرد) و طلای ۱۸ قیراطی آراسته شده و به قیمت فوق العاده بالایی، چیزی حدود ۳٫۸ میلیون دلار به فروش رسید. این کیف در کتاب گینس به عنوان گرانترین کیف سال ۲۰۱۰ ثبت شد. برای ساخت این کیف، ۱۰ طراح حرفه‌ای استخدام شدند و به مدت ۸۸۰۰ ساعت روی این کیف کار کردند.   منبع:برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک کیف و کفش کیف زنانه کیف دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۲۰۶ نفر از نمایندگان مجلس پیرامون اقدام انقلابی سپاه پاسداران

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، «محسن دهنوی» عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ صحن مجلس بیانیه ۲۰۶ نفر از نمایندگان مجلس پیرامون حمله و اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شرح زیر قرائت کرد:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
اما من المجرمین منتقمون

اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ آنچنان غرورآفرین، عزت بخش و بازدارنده بود که نه تنها شادی ملت انقلابی ایران را به همراه داشت بلکه سبب شادی و عزت جبهه مقاومت و جهان اسلام، محرومین، مستضعفین و آزادی‌خواهان جهان گردید.

عملیات پیچیده ترکیبی هوا فضای سپاه در کنار عملیات‌های دقیق جنگ الکترونیک با وجود مشخص بودن زمان و مکان عملیات آنچنان دشمن رو حیرت زده کرد که تمامی طراحی‌های دفاع بازدارنده گنبد آهنین را پوشالی ساخت و اهداف پیش بینی شده با غرش موشک‌های نقطه زن مورد اصابت قرار گرفت و طراحی‌های نظامی در جهان را در برابر این طراحی تحقیر کرد و یک پاسخ تنبیهی و دفاع مشروع تاریخی موشکی و پهپادی را در جهان بنام ملت ایران و جبهه مقاومت ثبت کرد.

ضمن حمایت از دلاور مردان ستاد کل نیروهای مسلح وزارت دفاع فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده مقتدر هوافضای سپاه این موفقیت در سیلی سخت انتقام ملت را به فرماندهی معظم کل قوا مام خامنه‌ای مدظله العالی عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم هرگونه خطایی راهبردی رژیم اسرائیل و پشتیبان آن آمریکای خبیث در تجاوز به سرزمین ایران اسلامی با پاسخ مقتدرانه فرزندان ملت روبرو خواهد شد آنچنان که همگان پایان عمر نکبت بار رژیم جعلی رژیم اسرائیل را به نظاره خواهند نشست.

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC
  • ثبت میمند به عنوان بهترین روستای گردشگری جهان باعث گسترش حضور گردشگران خواهد شد
  • ابداع نخستین اکوپرینت روی سفال جهان در یزد
  • ترکیبی از قدرت، امکانات لوکس و فناوری هوشمند؛ «اکستریم VX» انتخاب برتر برای سفرهای تجاری
  • بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • بیانیه ۲۰۶ نفر از نمایندگان مجلس پیرامون اقدام انقلابی سپاه پاسداران
  • اقدام انقلابی سپاه پاسداران، عزت‌بخش و بازدارنده بود
  • (عکس) گران‌ترین جواهرات سلطنتی با بیش از ۱۲ هزار الماس
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد ساعت ۱ میلیون پوندی پپ گواردیولا
  • 8 گام در طراحی نقشه سفر مشتری