Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: نخستین بار چهارم خردادماه سال جاری بود که مهرداد حسین پور رئیس مرکز بهداشت و درمان خرم‌آباد در تماس تلفنی با خبرگزاری مهر و در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری اعلام کرد که استخر کوثر خرم‌آباد تاکنون سه بار به دلیل آلودگی تذکر گرفته و به دادگاه معرفی شده است.

وی به‌عنوان مسئول دستگاه متولی سلامت در مرکز استان در اظهاراتی از بازدیدهای دوره‌ای از استخرهای خرم‌آباد خبر داد و گفت: تعداد کل استخرهای شهرستان ۹ مورد است و از ابتدای سال ۹۸ تا امروز از این استخرها ۱۲ بازدید و بازرسی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موارد اقدام قانونی سه مورد بوده است که معرفی به دادگاه شده است و هر سه مورد نیز مربوط به استخر «کوثر» بوده است.

موضوع آلودگی تنها استخر بانوان شهر خرم‌آباد موجب نگرانی برای خانم‌هایی شد که اوقات فراغت خود را در استخر کوثر سپری می‌کردند.

حسین پور همچنین در اظهاراتش مدعی شد که «با توجه به اینکه تعطیلی استخرها تبعاتی از نظر اوقات فراغت دارد، در برخی مواقع تذکراتی که ما به آن‌ها می‌دهیم مورد برخورد جدی قرار نمی‌گیرد.»

این اظهارات رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌آباد واکنش دستگاه قضایی را به همراه داشت تا دادستان خرم‌آباد اعلام کند که آمادگی دارد هر پرونده تخلفی که در این زمینه وجود دارد را به‌سرعت رسیدگی و برخورد قانونی کند.

به‌رغم همراهی و اقدام سریع دادستان خرم‌آباد، اما شاهد عقب‌نشینی عجیب رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌آباد از موضع اولیه خود بودیم؛ تا شائبه‌هایی در مورد صحت بررسی‌های این دستگاه متولی در حوزه سلامت ایجاد شود.

مهرداد حسین پور در خبری که چند روز پیش در کانال خبری دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت مدعی شد که استخر کوثر استانداردهای لازم را دارد تا این اظهارات ضدونقیض به نگرانی‌های مردمی دامن بزند.

خودتکذیبی رئیس شبکه بهداشت خرم‌آباد

تلاش خبرگزاری مهر برای گفتگوی مجدد با رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌آباد بی‌نتیجه ماند اما در راستای احترام به افکار عمومی فایل صوتی اظهارات مهرداد حسین پور منتشر می‌شود تا برخی خبرنگاران و رسانه‌های اجاره‌ای بیش از این خود را هزینه اظهارات متناقض مسئولان شبکه بهداشت و درمان خرم‌آباد نکنند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

و اما چندین سؤال از رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان مطرح است که خبرنگار مهر بدون هر گونه قضاوتی تلاش می‌کند پاسخ این سؤالات را برای اطلاع افکار عمومی کسب و اطلاع‌رسانی کند.

نخست اینکه آیا بازدیدهای دوره‌ای از استخرهای سطح شهر خرم‌آباد صورت گرفته و نتایج به‌درستی احصا شده است؟ اگر بازدیدی صورت گرفته چرا آمار متناقض از سوی شبکه بهداشت و درمان به رسانه‌ها اعلام می‌شود؟ اگر نتایج احصا شده در آزمایشگاه‌های شبکه بهداشت قابل استناد است چرا رئیس این شبکه از اظهارات اولیه خود عقب‌نشینی کرده است؟ ماجرای این عقب‌نشینی به فشارهای خاصی ارتباط دارد یا نسبت به نتایج احصا شده توسط این دستگاه متولی سلامت شک و تردید وجود دارد؟ آیا در موارد مشابه دیگر اظهارات رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌آباد که کاملاً با سلامت مردم در ارتباط بوده قابل استناد است و این اظهارات ضد و نقیض باعث بی‌اعتباری این دستگاه نمی‌شود؟

خبرگزاری مهر همچنان برای کسب اطلاعات صحیح در این زمینه پیگیری و نتایج را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

کد خبر 4631184

منبع: مهر

کلیدواژه: استخر دانشگاه علوم پزشکی لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت