Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهریار با اشاره به معضلات ترافیکی این شهرستان گفت: قول می‌دهم که هر چه سریع‌تر نسبت به آزادسازی اراضی قطار حومه‌ای اقدام عملیاتی صورت پذیرد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، نورالله طاهری عصر امروز در آئین آغاز عملیات برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهر جدید اندیشه با اشاره به اینکه بخش مسکن موتور محرک عبور از شرایط سخت اقتصادی است اظهار داشت: جای خوشحالی است که در شرایط سخت کنونی دولت برای تأمین مسکن و اشتغال‌زایی اقدام ملی تولید و عرضه زمین مسکن را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرستان شهریار با جمعیت 800 هزار نفری که با جمعیت 4 استان برابری می‌کند در زمینه راه‌های مواصلاتی خود با مشکلات عمده‌ای روبه رو است‌.

وعده وزیر راه برای احداث قطار حومه‌ای در شهرستان‌های غرب استان تهرانتهران| عملیات اجرایی قطار حومه‌ای شهریار از ابتدای سال 98 آغاز می‌شودتهران| قطار حومه‌ای شهریار در سال 98 ریل‌گذاری می‌شود

فرماندار شهریار بیان کرد: ترافیک سنگین در نوبت‌های صبح و عصر یکی از معضلات جدی شهریار است که باید برای آن تدبیر مناسبی صورت گیرد.

طاهری همچنین با اشاره به آمادگی شهرستان شهریار برای واگذاری زمین جهت احداث مسکن گفت: شهرستان شهریار و شهر اندیشه از ظرفیت‌های بسیاری برای تولید و عرضه زمین برخوردار است که می‌توان به شکل بهینه از آن‌ها استفاده کرد.

وی همچنین تأکید کرد: به عنوان فرماندار شهریار قول می‌دهم که هر چه سریع‌تر نسبت به آزادسازی اراضی قطار حومه‌ای اقدام عملیاتی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • ساکنان شهرک ثامن الائمه شهریار همچنان در انتظار صدور سند مالکیت مسکن مهر
  • فرمانده ارتش اشغالگر: به رفح حمله می‌کنیم
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری