Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - همزمان با انتشار جزئیات بیشتر از حادثه‌ای که منجر به مرگ بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا شد، اتحادیه فوتبال اروپا از برنامه این سازمان برای گرامیداشت یاد او خبر داد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسه آنتونیو ریس، بال اسپانیایی سابق تیم‌های فوتبال سویا، اتلتیکومادرید، آرسنال و اسپانیول امروز (شنبه) در یک حادثه رانندگی در سن 35 سالگی در گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش نشریه دیلی‌میل بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا در مسیر میان شهر زادگاهش اوتررا و سویا، دچار این حادثه شد، حادثه‌ای که در عکس‌های منتشر شده،  بسیار دلخراش به نظر می‌رسد.

طبق اعلام تلویزیون اسپانیا، این حادثه در ساعت 11:40 به وقت محلی رخ داد که طی آن خودروی ریس که علاوه بر او دو سرنشین دیگر هم داشت، واژگون و دچار حریق می‌شود. در این حادثه علاوه بر ریس، پسر عموی 23 ساله او جاناتان ریس هم جان خود را از دست داده اما سرنشین سوم تنها دچار سوختگی شده و جان سالم به در برده است.

به دنبال درگذشت ریس که سه فرزند، شامل دو دختر و یک پسر دارد، فدراسیون فوتبال اسپانیا، تمامی بازی‌های لیگ‌های دسته دوم و سوم این کشور را به تعویق انداخت و قرار است همه بازی‌ها به صورت همزمان در روز سه‌شنبه این هفته برگزار شوند. همچنان اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هم اعلام کرد که فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا هم با یک دقیقه سکوت در ورزشگاه واندمتروپولیتانوی مادرید آغاز می‌شود.

فوتبال جهان| خوسه آنتونیو ریس درگذشت

رئیس تنها بازیکن است که 5 بار سابقه قهرمانی در لیگ اروپا را دارد. او دو بار با اتلتیکومادرید و سه بار با سویا موفق به کسب این افتخار شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سویا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سویا سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری قشنگ سردار آزمون برای سلامتی بازیکن رم

تیم‌های فوتبال رم و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی به دلیل حمله قلبی که برای «ایوان اندیکا» بازیکن رم رخ داد، نیمه تمام ماند. این در حالی است که دو تیم تا دقیقه ۷۰ بازی کردند و به نتیجه تساوی یک بر یک رسیده بودند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت در واکنش به اتفاق تلخی که برای هم تیمی‌اش رخ داد با انتشار عکسی همراه با او در صفحه اجتماعی خود نوشت: بهترین ایوان، بی‌صبرانه منتظر دیدنت هستم.

لازم به ذکر است که باشگاه رم با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اندیکا شرایط خوبی دارد و زیر نظر پزشکان تحت مداوا است.

دیگر خبرها

  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!
  • هفته ۳۱ لیگای اسپانیا؛ توقف باسکی‌ها، سویا از منطقه خطر دور شد
  • فیلم|چپ شدن مرگبار اتوبوس در گردنه حیران ساعت 3 و 50 دقیقه امروز
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم
  • (عکس) استوری قشنگ سردار آزمون برای سلامتی بازیکن رم
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم + عکس
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • خلاصه بازی رئال مادرید و مایورکا + فیلم
  • خط‌ونشان اتلتیکومادرید با شکست شگفتی ساز
  • پیش‌بینی ویدال؛ بارسلونا با شکست بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان می‌شود / عکس