Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه‌های کشوری ژنتیک در حوزه‌های مختلف علوم زیستی از ۱۸ تا ۲۲ خردادماه جاری، به همت مرکز تحقیقات ژنتیک و با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و تحت نظارت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در دانشگاه علوم بهزیستی برگزار می‌شوند.

به گزارش ایسنا، این کارگاه‌های آموزشی توسط اعضای هیات علمی گروه آموزشی و مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و برای ارتقای علمی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری حوزه‌های مختلف علوم زیستی از سراسر کشور به‌صورت رایگان برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۵۰ تن از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور طی پنج روز مباحث علمی با محوریت موضوع‌های "آنالیز پیوستگی ژنی (Linkage analysis)"، "آشنایی با تکنیک و کاربردهای Array CGH"، آشنایی با تکنیک و کاربردهای FISH"، "آنالیز داده‌های Whole Exome Sequencing"، "آشنایی با مفاهیم ویرایش ژنی با تکنیک CRISPR Cas" و "آشنایی با مدل آزمایشگاهی Drosophila Melanogaster" را آموزش می‌بینند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، کارگاه‌های یادشده از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ روزهای ۱۸ تا ۲۲ خردادماه جاری در سالن فارابی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم بهزیستی ژنتيك علوم زيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تدابیر لازم در حوزه بهداشت برای مأموریت ویژه شب‌های قدر صورت پذیرفته است و  همه خادمان حوزه بهداشت برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی در این ایام آماده هستند.

دکتر حمیدرضا قربان‌زاده افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیران مراکز ۵ گانه سطح شهر مشهد و همچنین روئسای شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد بر استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های حوزه بهداشت در حرم مطهر رضوی، بقاع متبرکه، امامزادگان، مساجد، تکایا، هیأت مذهبی و دیگر محل‌های برگزارکننده مراسم احیاء تأکید شد.

وی همچنین  با اشاره به اینکه در دور نخست سفر‌های نوروزی امسال شهر‌های کاشمر، خواف و رشتخوار جزو شبکه‌های مؤفق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  در حوزه بهداشت بود، بیان کرد: این شهر‌ها همچنین با مدیریت خود در بقاع متبرک،  امامزادگان سید مرتضی (ع)، سید حمزه (ع) و آرامگاه شهید مدرس، از حوادث ترافیکی پیشگیری و از مسمومیت‌های غذایی و  منواکسیدکربن، و بروز مشکل در زائران و مسافران نوروزی جلوگیری کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین به استقرار تیم‌های بهداشتی در کمپ غدیر، زائر شهر رضوی، داخل و محدوده حرم مطهر رضوی و دیگر محل‌های پر جمعیت در اسکان و تردد نیز اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • تولیدات و آسیب‌های علم‌گرایی قرآنی در هند