Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار شرکت‌ها؛ تعرفه مکالمه درون شبکه ای در اپراتور رایتل از سیم کارت دایمی 333 و از سیم کارت اعتباری 555 ریال است، هزینه تماس برون شبکه ای نیزاز طریق سیم کارت های دایمی 555 ریال و از طریق سیم کارت های اعتباری 888 ریال است.

همراه اول

در اپراتور همراه اول، هزینه یک تماس یک دقیقه ای از همراه اول دائمی به تلفن ثابت، همراه اول دائمی یعنی تماس درون شبکه ای و تماس با ایرانسل و رایتل  برابر 599 ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه تماس از سیم کارت های اعتباری به تلفن ثابت، به همراه اول و ایرانسل یا رایتل به ازای هر دقیقه 899 ریال است.

هزینه ارسال پیام کوتاه فارسی 106 ریال به ازای هر صفحه و هزینه ارسال پیام کوتاه انگلیسی 264 ریال به ازای هر صحفه است.

ایرانسل

در اپراتور ایرانسل هزینه هر 100 دقیقه مکالمه 55000 ریال (هر دقیقه حدود 550ریال) با تخفیف 8 درصد؛ هر 200 دقیقه مکالمه 100000ریال (هر دقیقه حدود 500ریال) با تخفیف 17 درصد؛ 400 دقیقه مکالمه 180000 ریال (هر دقیقه حدود 450 ریال) با تخفیف 25 درصد و 800 دقیقه مکالمه 320000 ریال(هر دقیقه حدود 40 ریال) با تخفیف 33 درصد محاسبه می شود.

یعنی در حقیقت، در اپراتور ایرانسل مشتری هر چقدر میزان تماس و زمان مکالمات خود را افزایش دهد از تخفیف های بیشتری می تواند استفاده کنید ولی طول هر دوره 30 روز خواهد بود و شما در صورتی می توانید به طور مثال از تخفیف 8 درصدی برای 100 دقیقه مکالمه استفاده کنید که در طول یک ماه این میزان تماس را با خط اعتباری خود داشته باشید.

هزینه مکالمه از طریق سیم کارت های اعتباری ایرانسل نیز به ازای هر 20 دقیقه مکالمه 15000 ریال با تخفیف 17 درصد، 40 دقیقه مکالمه 28000 ریال با تخفیف 22 درصد، 80 دقیقه مکالمه 52000 ریال با تخفیف 28 درصدی و 160 دقیقه مکالمه 96000 ریال با تخفیف 33 درصدی و 320 دقیقه مکالمه 176000ریال و 1000 دقیقه مکالمه 450000 ریال با تخفیف 50 درصد محاسبه می شود.لینک‌ها در سایت ایرانسل در دسترس است.

رایتل

در رایتل، هزینه ارسال پیامک انگلیسی ازسیم کارت های دایمی 159 ریال و هزینه ارسال از سیم کارت های اعتباری و دیتا 220ریال بوده و هزینه ارسال پیامک فارسی از سیم کارت دایمی  88 ریال و از سیم کارت اعتباری و دیتا  105 ریال است.

هزینه ارسال پیامک های چندرسانه ای 198 ریال از سیم کارت دایمی و 400 ریال از سیم کارت اعتباری و دیتا است.

هزینه اینترنت G2 از سیم کارت دایمی 0.4 ریال بر کیلوبایت و ازسیم کارت اعتباری 0.6 ریال بر کیلوبایت و از سیم کارت دیتا 0.5 ریال بر کیلوبایت است.

تعرفه مصرف عادی (خارج از بسته) خدمات پایه‌ی هرنوع از سیم‌کارت‌های رایتل به ترتیب مندرج در جدول زیر محاسبه می‌شود:

---

به نظر می رسد، در بین این سه اپراتور رایتل اکنون تعرفه های ارزانتر و جذاب تری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: همراه اول ایرانسل رایتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال

علی فتحی آشتیانی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا در رابطه با عمده مشکلات روانشناسان و مشاور‌ها اظهار کرد: بحث تعرفه‌ها از مهم‌ترین مشکلات افراد این صنف است. تعرفه‌ای هم که امسال افزایش ۴۰ درصد داشته است جوابگوی معیشت و هزینه‌های این پزشکان در دفاتر و مراکز درمانیشان نیست. منظور از هزینه‌ها پرداخت اجاره‌بهای واحد، هزینه آب، برق و گاز واحد، هزینه منشی و پرداخت مالیات ازجمله مخارج یک پزشک روانشناس است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باوجود بیشتر بودن تعرفه مشاوره و روانشناسی از سایر پزشکان باز هم از میزان تعرفه گلایه‌مند هستند گفت: پزشکان عمومی و حتی تخصص‌ها در طول روز ممکن است ۲۰ یا ۳۰ بیمار را ویزیت کنند، اما یک پزشک روانشناس در حالت عادی و در یک بعد از ظهر کاری می‌تواند به مشکل پنج بیمار رسیدگی کند؛ بنابراین مبالغ دریافتی و میزان تعرفه این دو باید با یکدیگر متفاوت باشد تا بتوانند از پس هزینه‌های زندگی برآیند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: اگر تخلفی در این باره صورت میگیرد و تعرفه قانونی از سوی همکاران روانشناس و مشاوره‌ای ما رعایت نمی‌شود، برابر نبود میزان دخل و خرج آنها است. انتظار داریم تعرفه‌ها به گونه‌ای باشد که راه را برای هرگونه تخلف ببندد و همچنین در این زمینه بیمه‌ها هم باید به کمک مردم بیایند.

فتحی آشتیانی در رابطه با نحوه برخورد با متخلفین اینچنین گفت: متخلفین به دو روش شناسایی می‌شود. اول اینکه خود بیماران به سازمان مراجعه کرده و تخلفی را گزارش دهند یا با شماره‌هایی که جهت اعلام پیشنهادات و انتقادات در سایت قرار گرفته است تماس بگیرند. روش دوم هم بازرسی‌های رندوم خودمان است.

وی تصریح کرد: در مرحله اول تذکر شفاهی به همکاران داده می‌شود در صورت عدم رعایت تذکر کتبی و با تکرار مجدد این تخلف لغو پروانه به مدت ۳ ماه تا ۵ سال صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی تعرفه‌های آندوسکوپی و کولونوسکوپی به هزینه‌ها
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • تعرفه های آندوسکوپی و کولونوسکوپی پاسخگوی هزینه‌ها نیست
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • ناسا در پی راه سریع‌تر و ارزان‌تر برای انتقال نمونه‌های مریخ به زمین