Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:07:58 GMT

النصر به دنبال دو ستاره آسیایی فوتبال آسیا

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۹۱۱۵

النصر به دنبال دو ستاره آسیایی فوتبال آسیا

باشگاه النصرعربستان قصد دارد برای حضور هر چه قوی تردر لیگ قهرمانان آسیا تیمش را با دو ستاره فوتبال آسیا تقویت کند .

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان برای حضورهر چه قوی‌تر در لیگ قهرمانان آسیا و حفظ عنوان قهرمانی لیگ عربستان به دنبال جذب دو بازیکن سرشناس فوتبال آسیا است.


سعد مدیر النصر اظهار داشت :"اولین بازیکن خروجی ما در تابستان براد جونز گلر 37 ساله استرالیایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه‌های ورزشی عربی در گزارشی در این خصوص اشاره کردند که این تصمیم با هماهنگی ویتوریا سرمربی این تیم و هیئت‌مدیره گرفته‌شده است.


 در ادامه این گزارش آمده است که النصر برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ عربستان و حضوری مقتدر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد دو بازیکن آسیایی شاغل در اروپا را به خدمت بگیرد.


آرون موی
این هافبک و ستاره 28 ساله استرالیایی که هم‌اکنون در باشگاه هادرزفیلد انگلستان حضور دارد، مورد توجه مسئولان النصر قرارگرفته است . آنها امیدوارند او را در تابستان به خدمت خودشان دربیاورند.

 


 

شینجی کاگاوا
بازیکن 30 ساله حال حاضر به‌صورت قرضی در بشیکتاش ترکیه حضور دارد.  این ستاره ژاپنی زمانی ستاره منچستر و دورتموند به شمارمی رفت. بازیکنی که در طی 415 بازی 127 گل و 89 پاس گل را داده است مطمئناً می‌تواند خرید مناسبی برای این تیم متمول عربی محسوب شود.

 

 


بنا بر ادعای صعود آل سویلم و هیئت‌مدیره این تیم، آن‌ها قصد دارند علاوه بر این دو بازیکن شاخص در این فصل "محمد العویس" را از الاهلی، "محمد الکویکبی" را از الاتفاق "هارون کمارا" را از التعاون و "عبدالله العنزی" را النصر به جمع بازیکنان خودشان اضافه کنند.


بنابراین این تیم دراین فصل هم یکی از مدعیان جدی لیگ قهرمانان به شمار می‌آید.


گفتنی است این تیم در گروه A لیگ قهرمانان همگروه با ذوب آهن بود که بعد از نماینده ایران به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.
 

شینجی کاگاوا النصر عربستان عربستان تیم ملی ژاپن ژاپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها شینجی کاگاوا النصر عربستان عربستان تیم ملی ژاپن ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس