Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: بنده از طریقی از استاندار البرز خواستم تا در امور مربوط به شهرداری فردیس دخالت نکند و برخی نهادهای مربوطه نیز در این رابطه به استاندار تذکر دادند.به گزارش بلاغ،حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی، امام جمعه شهرستان فردیس امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در البرز با بیان اینکه تعیین شهردار وظیفه استاندار نیست و این کار در اختیار شورای اسلامی شهر است، گفت: انتخاب شهردار و فعالیت مدیران مدیریت شهری به امام جمعه و استاندار مربوط نیست و باید اجازه دهیم اعضای شورا به اجماع نظر برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان فردیس بیان کرد: استاندار البرز بر استعفای شهردار فردیس اصرار داشت و به وی فشار وارد می کرد که بنده از طریقی از ایشان خواستم تا در امور مربوط به شهرداری فردیس دخالت نکند و برخی نهادهای مربوطه نیز در این رابطه به استاندار تذکر دادند.

وی با اشاره به اینکه با ورود هر نهاد و ارگان غیر مرتبط به موضوع مدیریت شهری مخالف هستم، ادامه داد: در موضوع انتخاب شهردار ورود نخواهم کرد؛ تغییرات مکرر در شورای شهر و مدیریت شهری برای شهر هزینه هایی به همراه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد به عملکرد مجلس، اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی در رفتار خود قاطعیت کافی ندارد و دولت از او حساب نمی برد؛ عدم وجود شفافیت در عملکرد مجلس موجب بروز برخی اتفاقات شده است.

امام جمعه شهرستان فردیس در رابطه با مطالب منتشر شده در رابطه با حضور در انتخابات مجلس بیان کرد: این موضوع تابع شرایطی است که در روزهای آینده در این رابطه دقیق اطلاع رسانی خواهم کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ سیروس دهقان شیری به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن شرکت در شورای اداری بخش آسارا پیرامون وضعیت اتباع خارجی ساکن در آن بخش توضیحاتی را ارائه نمود.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز در این نشست ضمن بیان نحوه تردد،اقامت و ساماندهی اتباع خارجی اذعان داشت: رویکرد کلی پناهندگان و مهاجرین خارجی در استان تمکین از قوانین دولت و سیاست های ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرت بوده ،و در جلسات اطلاع رسانی و آموزشی همواره سعی این اداره کل بر آگاهی و آشنایی آنان با قوانین کشور می‌باشد.

وی ضمن قدردانی از دستگاههای شهرستان افزود: برای حضور قانونمند مهاجرین تعامل و نظارت بیشتری از سوی کلیه دستگاه ها و ادارات مرتبط با آنان مورد نیاز است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند