Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست مدیران مسئول خبرگزاری‌ها با مسئولان استان مطرح شد که باید برای برگزاری باشکوه کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان تلاش بیشتر شود. ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نشست هم‌اندیشی مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با مسئولان استان پیرامون انعکاس رسانه‌ای و بازتاب مناسب خبری کنگره 540 شهید کردستان عصر امروز در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج رسانه استان کردستان در این نشست اظهار داشت: انتظار می‌رود با همکاری اصحاب‌رسانه اجلاسیه‌ها و برنامه‌های کنگره ملی 5400 شهید کردستان به‌نحو احسن پوشش داده شود.

اصغر عبدی‌فر افزود: پوشش کامل اخبار اجلاسیه شهدای زنان، اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج، اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی، اجلاسیه شهدای شهرستان مریوان، عطر افشانی گلزارهای مطهر شهدا و اجلاسیه نهایی کنگره 5400 شهید کردستان از جمله برنامه‌هایی است که باید انعکاس داده شود.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و درج زندگینامه شهدای استان در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های کردستان بسیار ضروری است، گفت: باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره 5400 شهید کردستان از همه امکانات موجود و از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان استفاده شود.

اجلاسیه نهایی کنگره 5400 شهید کردستان اردیبهشت‌ ماه برگزار می‌شودبرگزاری کنگره 5400 شهید فرصتی برای معرفی «فرهنگ، امنیت و توسعه» کردستان استمسئولان برای برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان سنگ تمام بگذارند

معاون هنری و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه همه ما مدیون خون پاک شهیدان هستیم، اظهار داشت: باید خاطرات و زندگینامه شهدا بیشتر منعکس شود.

عبید رستمی با بیان اینکه ادای دین به خون شهدا یکی از وظایف اصلی همه مردم و مسئولان است، افزود: امنیت و آسایش کنونی کشور مدیون بزرگمردانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا اینکه جامعه در امنیت کامل باشد.

وی با ذکر اینکه کنگره 5400 شهید استان کردستان در راستای معرفی شهدا و توانمندی‌های دفاع از آب و خاک کشور است، گفت: امیدواریم هر کسی به سهم خود گوشه‌ای از اقدامات و حماسه‌های شهدا را به جامعه منعکس کند.

مسئول روابط‌عمومی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای استان کردستان بسیار ضروری و باید اصحاب رسانه در این راستا تلاش کنند.

سرهنگ رستمی بر ضرورت برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر کنگره ملی 5400 شهید کردستان تاکید کرد و افزود: این کنگره فاخر فرهنگی 30 خردادماه جاری در سنندج برگزار می‌شود.

وی گفت: امیدواریم همه مسئولان استان در راستای برگزاری باشکوه کنگره‌ای در شأن شهدا همکاری و تعامل لازم داشته باشند.

انتهای پیام/ن

R7848/P1361/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی روز به روز به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود

استاندار کردستان گفت: امروز شاهد هستیم که روز به روز رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) در بیجار برگزار شد، اظهار کرد: این شهید والامقام از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

وی افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک‌کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدایی مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: از خداوند متعال خواستاریم که معرفت شناخت شهدا را به ما عطا کند تا بتوانیم رهروان خوبی برای این بزرگواران باشیم.

کد خبر 745582

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • رژیم صهیونیستی روز به روز به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس