Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید تعلیمی، دبیر عالی شورای رسانه و فضای مجازی سازمان اصناف بسیج مستضعفین در حاشیه برپایی سفره افطاری ساده به طول 2 و نیم کیلومتر در محل بازار تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج گفت: در این مراسم باشکوه و معنوی حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر از کودکان کم بهره و ایتام مهمان سفره افطاری مبارکه رمضان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سفره افطاری به طول ۲ و نیم کیلومتر در بازار تهران میزبان ایتام عزیز است که این برنامه پی رو فرمایشات مقام معظم رهبری تصمیم بر آن شد تا فرهنگ سازی برای برپایی افطاری ساده برای قشر کم بضاعت جامعه کنیم.این اتفاق نشان دهنده همدلی و وحدت ایرانیان فارق از شرایط سیاسی و اقتصادی و تنگناهای اقتصادی کشور است. همچنین این مراسم نشان می دهد که مردم ما ولایت مدار هستند و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری برای فرهنگ سازی افطاری ساده پیش قدم شده اند.
دبیر عالی شورای رسانه و فضای مجازی سازمان اصناف بسیج مستضعفین در پاسخ به این سوال که برپایی سفره ی دو نیم کیلومتری به همت کدام ارگان انجام شده است،گفت: این مراسم به همت کسبه و هیئت امنای شرق بازار تهران و بالاخص جناب آقای توکلی برگزار شده است بر این اساس جناب آقای توکلی با  ایمان و توکل خود همت کردند و میزبان برپایی چنین سفره ی معنوی افطاری برای ایتام شده‌اند.همچنین سازمان بسیج اصناف در برگزاری این مراسم مشارکت کرد و باید به این نکته اشاره کرد که همواره بسیج اصناف در راستای تقویت و برگزاری برنامه هایی برای قوت بسیج مردمی و تحقق منویات مقام معظم رهبری پیشگام خواهد بود.
وی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از سازمان سازمان بسیج برای برگزاری و تقویت برنامه هایی در راستای حمایت از در قشر آسیب پذیر جامعه دارید گفت: سازمان بسیج در راستای فرهنگ سازی چنین اتفاق های مبارک مانند همیشه باید در صحنه باشند و کمک و حمایت به اطلاع رسانی قوی در این راستا داشته باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه در نشست خبری افزود: ۲۴ نفر از کارگران استان به‌طور همزمان با کارگران سایر استان‌ها به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شدند و از نزدیک از بیانات ایشان بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به برپایی جشنواره امتنان در استان، افزود: در قالب برپایی آیین اختتامیه این جشنواره از ۲۶ کارگر نمونه و برگزیدگان این جشنواره با حضور مسئولان استانی و کشوری تقدیر می‌شود.
اسلام خواه با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در استان ۷،۴ درصد بود، افزود: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان برای امسال هشت هزار و ۴۳۳ نفر است که ۴۰ درصد از این تعداد مربوط به دانش آموختگان دانشگاهی است.
مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته، ایجاد ۱۳ هزار و ۵۱۵ شغل بود که در این مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شد که بر این اساس ۱۲۰ درصد از برنامه محقق شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • رشد صادرات فرآورده‌های سلامت محور
  • چابک سازی سازمان غذا و دارو؛ هیچ کوتاهی قابل اغماض نیست
  • رشد صادرات فرآورده‌های سلامت محور/ چابک سازی سازمان غذا و دارو
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد