Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:20:12 GMT

بیماران خاص امکانات ورزشی مناسب ندارند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۱۶۴۲

بیماران خاص امکانات ورزشی مناسب ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده شامگاه شنبه در مجمع عمومی هیئت بیماری های خاص و پیوند اعضای خوزستان اظهار کرد: بیماران خاص برای ورزش کردن، تمرین در سالن و انجام مسابقات با کمبود در خوزستان روبرو هستند و بیماران دیالیزی و پیوند اعضا هم همین مشکلات را دارند.

رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص خوزستان خطاب به ورزشکاران بیماری های خاص گفت: حضور شما در عرصه ها و مسابقات ملی و بین المللی تائید کننده انگیزه، فعالیت و عامل افزایش انگیزه ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی زاده تصریح کرد: اگر شما حضور پیدا نکنید انگیزه ای برای کسانی که می خواهند در مسابقات شرکت، حمایت یا راهبری کنند، باقی نمی ماند.

وی تاکید کرد: از خیران و نیکوکاران درخواست می کنم که به بیماران خاص توجه داشته باشند زیرا حمایت و کمک در این موارد باقیات صالحات و هم کمک به عرصه ورزش و قشر آسیب پذیر و یک بازی دو سر برد برای ما است‌.

رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص خوزستان بیان کرد: انتظار داریم خیران و نیکوکاران بیشتر از گذشته به هیئت بیماران خاص برای درخشش در سطح ملی و بین‌المللی کمک کنند.

حاجی زاده ادامه داد: درخواست سوم من از اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل آن است که هیئت ورزش های بیماران خاص را به صورت ویژه ببینند.

وی بیان کرد: انتظارم از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و معاونان این است که قول دهند و به فکر زیرساخت برای هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوندی باشند تا سال ۹۸ سال اقتدار هیئت بیماری های خاص و پیوند اعضا خوزستان باشد.

رئیس هیئت ورزشی بیماری های خاص خوزستان با اشاره به ضرورت کمک به این هیئت و پیدا کردن راهکارهای درآمدزایی برای آن اضافه کرد: اگر قرار است در بحث مزایده ها، هیئتی مستثنا باشد فکر می کنم اولویت دار تر از هیئت بیماری های خاص و پیوند اعضا خوزستان وجود نداشته باشد.

حاجی زاده گفت: انتظار داریم با اختصاص اعتبارات در سال ۹۸ سالنی را برای تمرین و ورزش هیئت بیماری های خاص و پیوند اعضا خوزستان بسازند.

کد خبر 4631352

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا ورزش خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج آزادی تهران «قرمز» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی برج آزادی، ساختمان برج آزادی همزمان با روز جهانی هموفیلی، برای حمایت از بیماران هموفیلی و آگاهی عموم شهروندان درباره این بیماری با نورپردازی قرمز شد.

بزرگداشت روز جهانی هموفیلی همه ساله، ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) توسط فدراسیون جهانی هموفیلی، سازمان‌های حمایتی بیماران مبتلا به اختالالت انعقادی و مراکز درمانی این بیماران در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

موسسات حمایتی در این روز، اقدام به ارتقای سطح آگاهی عموم درباره این بیماری‌ها می‌کند، برج آزادی نماد ملی کشور به مناسبت این روز و در حمایت از بیماران هموفیلی به رنگ قرمز درآمد.

کد خبر 6081784 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • برج آزادی تهران «قرمز» شد
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • غذا‌های مناسب برای پرکاری تیروئید
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • آموزش راهکارهای بیماری پارکینسون در برنامه نفس دوم
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد