Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ۳ جودوکار کشورمان شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ از طریق رنکینگ المپیکی را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ۳ ملی‌پوش جودوی ایران از طریق رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تلاش می‌کنند. محمد بریمانلو، سعید مولایی و جواد محجوب جودوکارانی هستند که می‌توانند در صورت درخشش در گرندپری‌ها، جواز حضور در المپیک توکیو را بدست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین رنکینگ المپیکی که از سوی فدراسیون جهانی جودو اعلام شده، محمد بریمانلو در وزن -۷۳ کیلوگرم با ۸۲۰ امتیاز در رده بیست و چهارم قرار دارد. سعید مولایی ستاره جودوی ایران با ۲۲۳۳ امتیاز و ۵ رده صعود به جایگاه دوم وزن -۸۱ کیلوگرم رسید و جواد محجوب هم که چند ماهی را به دلیل مصدومیت دور از میادین بود با ۱۲۲ امتیاز در رتبه پنجاه و هشت سنگین وزن‌های دنیا قرار گرفته است.

با این وجود باید از همین حالا صعود مولایی به المپیک ۲۰۲۰ را قطعی دانست. بریمانلو هم شرایط نسبتا خوبی در رنکینگ المپیک دارد، اما جواد محجوب که از اردوی مشترک آلمان هم جا ماند کار سختی برای جبران امتیازهای از دست رفته دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مولایی جودو آرش میراسماعیلی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاویانی نژاد المپیکی شد

امین کاویانی نژاد کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در وزن ۷۷ کیلوگرم در رقابت های گزینشی المپیک پاریس در بیشکک قرقیزستان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ لی یو از چین را شکست داد و سهمیه المپیک پاریس را بدست آورد.

او  پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • اعلام شرایط ملی‌پوش شدن ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • کاویانی‌نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کاویانی نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کاویانی نژاد المپیکی شد