Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمد حسین رجبی همراه فرمانده سپاه بیجار با حضور در منزل علی فرخی و رضا قاسمی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با آن‌ها دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار را می‌توان دیدار و همدلی با شهیدان زنده هشت سال دفاع مقدس نام برد، دیداری که رزمندگان با آهی که در سینه دارند از بدی روزگار که آن‌ها را از همرزمانشان جدا کرد گلایه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در منزل ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با اظهار خوشحالی از دیدار این عزیزان اظهار داشت: ایثارگران ذخایر عظیم دوران دفاع مقدس هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف ایثارگران با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن بازگو کردن دوران دفاع مقدس برای نسل جوان است.

سردار رجبی با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، تصریح کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه ایثارگران و جانبازان به عنوان اسوه‌های صبر و استقامت مسیر پرافتخار جانبازی را براساس شناخت و اعتقادی راسخ انتخاب کردند، گفت: نسبت به خانواده‌هایی که برای دفاع از دین و وطن خود فداکاری و ایثار کرده و در این راه رنج و سختی‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند، همه وظیفه داریم که احساس مسئولیت داشته باشیم.
در پایان این دیدار‌ها فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اهدای هدایائی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.     انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر (عج) استان با سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان و مدیران ارشد سپاه در استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد.

در این دیدار عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، ملکی پور فرماندار قزوین و مددخانی فرماندار آبیک نیز حضور داشتند.

کد خبر 6084571

دیگر خبرها

  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)