Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:53:46 GMT

دردسر جدید برای نیمار؛ اتهام تجاوز جنسی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۲۹۷۵

دردسر جدید برای نیمار؛ اتهام تجاوز جنسی

آسوشیتدپرس گزارش داد نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به تجاوز جنسی متهم شده است. تجاوزی که بر اساس اتهام مطرح شده، ماه گذشته در هتلی در پاریس اتفاق افتاده.

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که نیمار، ستاره تیم ملی برزیل و باشگاه پاری سن ژرمن در فرانسه به تجاوز جنسی متهم شده است. بر اساس این اتهام، تجاوز ادعایی نیمار ماه گذشته در هتلی در شهر پاریس اتفاق افتاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر نیمار در اولین واکنش به این خبر، ادعای زن ناشناسی که در گزارش از او یاد شده را پاپوش دوختن برای پسرش خواند.

 

آسوشیتدپرس می‌گوید به گزارش پلیس در مورد آن حادثه دسترسی پیدا کرده. بر اساس این گزارش، واقعه روز 15 مه در هتلی لوکس در شهر پاریس اتفاق افتاده است. بر اساس این گزارش پلیس، زن مدعی، جمعه این هفته در شهر سائوپائولو به پلیس برزیل مراجعه کرده و علیه نیمار شکایت تنظیم کرده است.

 

 

بعد از انتشار این گزارش، مدیر برنامه‌های نیمار در وبسایت خود بیانیه‌ای منتشر کرد و این ادعا را به شدت و کاملاً تکذیب کرد.

 

در بیانیه آمده:" واقعیت این است که نیمار چند روز پیش هدف تلاش برای اخاذی قرار گرفت. این تلاش برای اخاذی توسط وکیلی از شهر سائوپائولو انجام شد که ادعا داشت به عنوان نماینده قربانی قلابی با تیم نیمار تماس گرفته است. ما بلافاصله ماجرا را به وکلای نیمار اطلاع دادیم و آنها در حال انجام اقدامات مناسب هستند. تمام شواهد و مدارک اینکه تجاوز دروغ محض است و تلاش برای اخاذی از نیمار در زمان مناسب به پلیس تحویل داده خواهد شد".

 

پدر نیمار هم با شرکت در یک بیانیه تلویزیونی این شایعات را تکذیب کرد و گفت:" لحظه دشواری است. اگر نتوانیم خیلی سریع واقعیت را نشان بدهیم این ماجرا مثل گلوله‌برفی بزرگ و بزرگ می‌شود و دیگر نمی‌شود جمعش کرد. اگر لازم باشد صحبتهای نیمار با این مدعی و پیامهای واتس‌اپ آنها را برای عموم منتشر خواهیم کرد".

 

نیمار تیم ملی برزیل برزیل پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نیمار تیم ملی برزیل برزیل پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل کی به ایران حمله می کند؟

زمان حمله اسرائیل به ایران یکی از پرسش های مکرری است که در فضای مجازی و توسط کاربران مطرح و جست و جو می شود.

به گزارش «تابناک»، این پرسش در حالی به یکی از ترندهای موتورهای جست و جو تبدیل شده و مورد توجه کاربران است که بر اساس اخبار و اطلاعات رسمی اسرائیل تصمیمی برای حمله به ایران ندارد.

بر اساس این گزارش و آنطور که رسانه های غربی اعلام کردند اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند.

 اکسیوس از قول ۵ منبع آگاه امریکایی و اسرائیلی ادعا کرد:اسرائیل در نظرداشت دوشنبه شب به ایران حمله کند، اما تصمیم گرفت فعلا صبر کند.

دیگر خبرها

  • مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح
  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • نفوذ سامانه‌ای ناپایدار به جو کرمانشاه از روز یکشنبه
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • اسرائیل کی به ایران حمله می کند؟
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر