Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@08:21:55 GMT

بيوگرافي شادي مختاري + مصاحبه و عکس‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۳۰۵۸

بيوگرافي شادي مختاري + مصاحبه و عکس‌ها

خبرگزاري آريا -
بيوگرافي شادي مختاري
شادي مختاري از جمله بازيگران نوظهور و جديد سينما و تلويزيون ايران است که هنوز آثار کمي در کارنامه هنري وي ديده ميشود اما به نظر مي‌رسد آينده‌ي هنري خوبي در انتظار اوست. در اين قسمت از بيتوته بيوگرافي شادي مختاري را به همراه مصاحبه و جديدترين عکس‌هاي او مشاهده مي‌کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزيده‌اي از بيوگرافي شادي مختاري
نام کامل: شادي مختاري
تاريخ تولد: 1373
محل تولد: تهران
پيشه: بازيگري
زمينه فعاليت: تئاتر، سينما و تلويزيون
عکس‌هاي شادي مختاري
شادي مختاري بازيگر جوان و تازه کارايراني متولد 19 فروردين سال 1373 در تهران است. او يک برادر کوچکتر از خودش دارد.
مدرک تحصيلي شادي مختاري
شادي مختاري مدرک کارشناسي علوم ارتباطات اجتماعي دارد و بازيگري را از کلاس هاي آزاد بازيگري شروع کرد.
ديگر فعاليت‌هاي هنري شادي مختاري
او به جز بازيگري، نقاشي و عکاسي را هم به صورت حرفه اي دنبال مي کند. از کودکي نقاشي مي کرد و عکاسي مستند را هم انجام داده است. شادي مختاري روزنامه نگار هم مي باشد.
ازدواج شادي مختاري
شادي مختاري هنوز ازدواج نکرده و مجرد مي‌باشد.
شادي مختاري، بازيگر نقش "ندا" در سريال دلدار
معرفي شادي مختاري به دنياي هنر
شادي مختاري پس از 3 سال گذراندن دوره‌هاي بازيگري و کار در تئاتر و فيلم کوتاه، با بازي در سريال "سايه بان" به دنياي هنر شناسايي شد.
سايه بان يک مجموعه تلويزيوني پنجاه قسمتي به کارگرداني جمشيد محمودي و نويد محمودي است که در سال 1396 توليد شده‌است اين سريال از شبکه دو سيما پخش شد. تيتراژ اين سريال را محسن چاوشي اجرا کرده‌است.
داستان سريال روايت زندگي دو جوان کارگر با نامهاي سهراب (مجتبي پيرزاده) و سعيد (محمد ولي زادگان) است که با هم رفيق صميمي اند و هر کدام در زندگي خانوادگي خود با مشکلات زيادي که بيشتر جنبه مالي دارد دست به گريبانند.
شادي مختاري در اين سريال در کنار بازيگراني همچون هستي مهدوي فر، محمدرضا غفاري، امين تارخ، بهزاد فراهاني و پريوش نظريه به ايفاي نقش پرداخت اما از کارکترهاي اصلي اين مجموعه نبود.
شادي مختاري
اولين تجربه سينمايي شادي مختاري
شادي مختاري در سال 1397 با نقش‌آفريني در فيلم سينمايي «هفت و نيم» به کارگرداني نويد محمودي وارد عرصه سينما شد.
شادي مختاري بازيگر نقش ندا در سريال "دلدار"
شادي مختاري در مجموعه تلويزيوني "دلدار" به کارگرداني جمشيد و نويد محمودي نقش «ندا» همسر رامين که سجاد ديرمينا اين نقش را ايفا مي کند، بازي کرده است. پخش اين سربال در ماه رمضان 98 و از شبکه دو سيما است.
سريال دلدار روايتگر قصه زندگي يک دانشجوي نخبه به نام آرش است که بعد از بيماري مادرش و به خاطر تامين کردن هزينه درمان، درس و دانشگاه را رها مي‌کند. او بعد از مدتي تصميم مي‌گيرد اپليکيشني که در دانشگاه طراحي کرده بود را راه‌اندازي کند، اما در اين مسير نياز به سرمايه دارد. از سوي ديگر در مسير زندگي با دختري رو‌به‌رو مي‌شود و …
شخصيت تقريبا پيچيده ندا و چالش‌هاي ايفاي اين نقش مي‌تواند نقطه عطفي در کارنامه بازيگري اين هنرپيشه باشد.
شادي مختاري در اين سريال در کنار بازيگراني همچون مريم بوباني، الناز حبيبي، حسام محمودي، سوگل خليق و بهزاد فراهاني ايفاي نقش مي کند.
شادي مختاري در کنار ديگر بازيگران مجکوعه دلدار
صحبت‌هاي شادي مختاري درباره تجربه‌اش در سريال "دلدار"
شادي مختاري، بازيگر جوان سريال "دل‌دار" درباره حضور در اين مجموعه تلويزيوني و همکاري با برادران محمودي مي‌گويد: بعد از فيلم سينمايي «هفت و نيم» که هنوز اکران نشده است، بازي در سريال دلدار و تجربه همکاري با آقايان نويد و جمشيد محمودي براي من تجربه‌اي بي‌نظير بود. اين دو کار سينمايي و تلويزيوني عليرغم ماهيت متفاوتي که دارند در يک موضوع وجه اشتراک دارند و آن يادگيري من از برادران محمودي است. در واقع هر پلان از اين دو اثر براي من کلاس درسي بود که اين کلاس تا سکانس آخر ادامه داشت و من خيلي‌ چيزها از اين دو برادر فيلمساز ياد گرفتم.
شادي مختاري درباره داستان سريال "دل‌دار" مي‌گويد: قصه دل‌دار قصه به‌روزي است و شخصيت‌ها همگي واقعي‌اند. مخاطب مي‌تواند شخصيت‌هاي اين داستان را به راحتي اطراف خود پيدا کند. اين نقطه قوت سريال است. مسائل و مشکلاتي که آدم‌هاي اين داستان با آن سروکار دارند هم مختص جامعه ما نيست و تقريبا همه جوامع در قرن حاضر متناسب با فرهنگ خود آن را به شکلي تجربه مي‌کنند.
بيوگرافي شادي مختاري
اين بازيگر جوان درباره ويژگيهاي شخصيتي "ندا" در داستان سريال گفت: قبول دارم که شخصين ندا چندان باب ميل تماشاگر و مطابق با فرهنگ ما نباشد. او زني است که از همسرش براي مطالبه مهريه شکايت مي‌کند اما همچنان در آن خانه زندگي مي‌کند. گرچه در نگاه اول کمي غيرمعمول به نظر مي‌رسد ولي مابه ازاي آن در جامعه فراوان است.
ندا هم به لحاظ موقعيتي و هم رفتاري تفاوت بسياري با منِ دارد و همين موضوع بازي در اين نقش را چالش‌برانگيز کرده است. مثلا به لحاظ موقعيتي، ندا در حال تجربه يک زندگي زناشويي است درحالي که من هنوز تاهل را تجربه نکردم. طبيعي است که اگر من نقشِ يک دختر مجرد را بازي ميکردم،
مي‌توانستم همذات‌پنداري بيشتري با نقش داشته باشم ولي در موقعيت فعلي اين ناممکن است و بازي در نقش فرد متاهل براي من چالش خوبي بود. از طرفي ديگر ندا داراي شخصيتي برون‌گرا با رفتاري جنگنده است که مي‌خواهد به هرطريق به خواسته‌اش برسد؛ اما من آدم آرامي هستم.
سعي کردم خودم را کامل فراموش کنم و موقتا در کالبد انسان ديگري وارد شوم و همه چيز را از دريچه چشم او ببينم. البته کمک کارگردان هم در اين ميانه بسيار موثر بود.
بيوگرافي شادي مختاري
نظر شادي مختاري درباره‌ي تئاتر، سينما و تلويزيون
بازيگر سريال تلويزيوني «دل‌دار» در واکنش به اين سوال که دوست دارد بيشتر در چه زمينه‌اي فعاليت کند و کار خود را ادامه دهد، پاسخ داد: من الان در نقطه‌اي که هستم زياد براي خودم مرزبندي ندارم. من تئاتر را براي شروع بازيگري و اساسا آموزش بازيگري بسيار قبول دارم و شروع بازيگري خودم هم از تئاتر و فعاليت‌هاي آن بود و معتقدم تئاتر ريشه هربازي و بازيگر است.
به نظر من اگر بازيگري بخواهد خودش را به روزرساني کند تا بتواند درست به نقش برسد بايد کار در تئاتر را در کارنامه خود داشته باشد. من تئاتري را که صرفا به‌خاطر چهره بودن افراد، يک هفته تمرين مي‌شود و بعد مي‌رود روي صحنه را نمي‌گويم، منظورم تئاتري است که چند ماه به‌خاطر آن زحمت مي‌کشند و فعاليت مي‌کنند. به همين دليل تئاتر را هميشه دوست داشته‌ام. سينما را هم که همه بازيگرها دوست دارند.
شادي مختاري بازيگر دلدار درباره بازي در تلويزيون هم توضيح داد: به‌نظرم تلويزيون هميشه مخاطب خودش را دارد و در هيچ کجاي دنيا نمي‌توانيم نقش اين رسانه را انکار کنيم. نقشي که تلويزيون در پرورش بازيگر دارد، انکار نشدني است. به نظرم من بايد در هر سه زمينه سينما، تئاتر و تلويزيون فعاليت داشته باشم تا جاي پاي خودم را محکم کنم و بعد از آن ببينم در کدام زمينه بهتر و موفق‌تر هستم.
تصاوير اينستاگرام شادي مختاري
گردآوري: بخش بازيگران بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد

برخی افراد در حوزه کاری خود تبدیل به شخصیتی ماندگار می‌شوند. به عنوان مثال هر کسی که می‌خواهد صدای یک دوبلور را تقلید کند در ابتدا، صدای «خسرو خسروشاهی» دوبلور آلن دلون و ویجی را تقلید می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این موضوع در زمینه خبرنگاری هم درباره «حمید معصومی‌نژاد» صدق می‌کند؛ چرا که ایرانیان در سراسر جهان با شیوه خبرنگاری او آشنا هستند و عبارت معروف (حمید معصومی‌نژاد، رم) ورد زبان تمام کسانی است که می‌خواهند حرفه او را تقلید کنند.

حمید معصومی‌نژاد خبرنگار ایرانی مقیم ایتالیا که مدتی است در فضای مجازی به معرفی آداب و رسوم ایتالیایی‌ها و جاذبه‌های شهر رم و کشور ایتالیا می‌پردازد، اکنون با فیلم «سال گربه» برای اولین بار وارد دنیای سینما شده تا این بار، مردم "حمید معصومی‌نژاد، رم" را روی پرده نقره‌ای سینما ببینند.

اکران فیلم «سال گربه» بهانه‌ای شد تا با حمید معصومی‌نژاد درباره ورود او به دنیای سینما به گفتگو بنشینیم.

درباره اولین تجربه سینمایی خود بگویید. چه شد که در فیلم سینمایی «سال گربه» بازی کردید؟

تابستان سال گذشته تقریبا همزمان، دو پیشنهاد شرکت در دو فیلم سینمایی در ایران را دریافت کردم و در نهایت، بازی در فیلم «سال گربه» را قبول کردم و متعاقب آن، کار‌های تصویربرداری در رم و در کنار آمفی‌تئاتر باستانی کلوسئو که قدمتی دو هزار ساله دارد، انجام شد.

شما چه نقشی در فیلم دارید؟

نقش خودم، یعنی خبرنگار کوله‌پشتی. نقشی کوتاه و به صورت افتخاری.

آیا قبلا هم تجربه بازیگری داشتید؟

خیر. این برای نخستین‌بار بود که به‌عنوان بازیگر جلوی دوربین رفتم.

بازیگری سخت‌تر است یا خبرنگاری؟

هر کاری سختی‌های خودش را دارد و این دو حرفه یعنی بازیگری و خبرنگاری هم از این قاعده مستثنا نیستند. بازیگر یا هنرپیشه، کسی است که به‌طور حرفه‌ای در نقش‌های مختلف بازی می‌کند. من در فیلم «سال گربه» نقش خودم را بازی کردم، بنابراین کار زیاد سختی انجام ندادم. البته با کنجکاوی به بازیگری نگاه می‌کنم و باید بگویم که به بودن در برابر دوربین، عادت دارم.

البته می‌دانم بازیگری کار دشواری است و نیازمند گذراندن دوره‌های بازیگری و تجربه کاری در سینما است، اما بر این باورم وقتی فردی خلاق و خوش‌ذوق و اهل عمل باشد و با خوش‌بینی به آینده نگاه کند و به توانایی‌هایش هم باور داشته باشد، راه موفقیت را می‌تواند پیدا کند.

آیا استرس خاصی داشتید برای بازی مقابل دوربین؟

برای ایفای نقشم خیر، اما با توجه به اینکه فیلمبرداری در برابر آمفی‌تئاتر باستانی کلوسئو که مملو از گردشگران خارجی است انجام شد، کار کمی سخت بود. هنگامی که من مشغول ایفای نقش بودم، گردشگران زیادی در پشت دوربین در حال تماشای من بودند. البته من در تمام این سال‌هایی که در ایتالیا کار خبرنگاری می‌کنم به ادا درآوردن و شوخی مردم در پشت سرم و در مقابل دوربین که با هدف دیده‌شدنشان انجام می‌گیرد عادت دارم، اما دیدن جمعیتی که در فاصله چند متری با کنجکاوی به شما که در حال ایفای نقش هستید خیره شده‌اند، زیاد ساده نیست! البته در پایان فیلمبرداری با تشویق گرم گردشگران خارجی روبرو شدم. جالب این بود که گردشگران حتی یک کلمه از حرف‌های من را جلوی دوربین متوجه نشده بودند!

آیا باز هم قصد بازیگری دارید؟

احتمالش را رد نمی‌کنم. راستش چند هفته پیش پیشنهاد جدیدی برای بازیگری دریافت کردم و در حال بررسی آن هستم. در بسیاری از فیلم‌ها بازیگران نقش خبرنگاران را ایفا می‌کنند و امیدوارم من هم بتوانم به‌عنوان یک خبرنگار در سینما نقش‌آفرینی کنم.

از لحاظ مالی پول کدامیک بهتر است خبرنگاری یا بازیگری؟

بدون تردید بازیگری.

این روز‌ها مشغول چه کاری هستید؟

از حدود ۶ ماه پیش با هدف نزدیکی بیشتر دو ملت ایران و ایتالیا، ویدئو‌ها و گزارش‌های متنوعی را تهیه و در صفحات مجازی‌ام قرار می‌دهم. تلاش من این است که هموطنان عزیزم در ایران و دیگر کشور‌های جهان با فرهنگ و آداب و رسوم ایتالیا بیشتر و بهتر آشنا شوند. در ضمن در کنار این فعالیتم به تدریس خبرنگاری کوله‌پشتی و موبایلی به ایتالیایی‌ها هم مشغول هستم.

صحبت از خبرنگاری موبایلی شد. در مورد اهمیت تهیه ویدئو و گزارش با تلفن همراه هم توضیح می‌دهید.

همان‌طورکه می‌دانید، کاربرد تلفن همراه هوشمند و نقش آن در زندگی ما هر روز پررنگ‌تر می‌شود. تلفن همراه علاوه بر کاربرد‌های گوناگون می‌تواند ابزار بسیار خوبی برای تهیه گزارش‌های خبری باشد. گوشی‌های هوشمند به ویژه مدل‌های جدید، تقریبا در حد دوربین‌های حرفه‌ای فیلمبرداری، مجهز به دوربین تصویربرداری باکیفیت هستند و همگی دارای امکاناتی هستند که کار تهیه خبر و انتشار محتوا را آسان می‌کند.

در واقع، گوشی‌های موبایل امروزی دستگاهی قابل برنامه‌ریزی هستند که می‌توان قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند ویرایش و تدوین را به آن‌ها افزود. البته تهیه یک گزارش حرفه‌ای با تلفن همراه کار ساده‌ای نیست و این باور که برای تهیه ویدئو و یا گزارش خوب فقط نیاز به یک تلفن همراه هوشمند است، درست نیست. فقط در صورتی که خلاقیت به همراه رعایت تکنیک‌های لازم تصویربرداری با موبایل رعایت شود می‌توان ویدئو و گزارش‌های جالبی تهیه کرد.

آیا برای رونمایی از فیلم سال گربه به ایران خواهید آمد؟

به امید خدا به‌زودی زود به ایران خواهم آمد و با مردم عزیزم فیلم را خواهم دید.

دیگر خبرها

  • داوود هزینه کیست؟ | بیوگرافی داوود غفاری
  • هرگز تصور نمی‌کردم روزی بازیگر تئاتر شوم!
  • جواد خیابانی چطور از بازیگری در فوتبال به گزارشگری رسید؟ | ببینید
  • شناسایی متهم به کلاهبرداری میلیاردی در بردسکن
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد
  • امید به آینده زمینه‌ساز سلامت و روان است
  • هیچ زمینی در شهرداری خام فروخته نمی‌شود
  • هیچ زمینی را در شهرداری خام نمی‌فروشیم
  • (ویدئو) مصاحبه خبرساز مریم امیرجلالی؛ انتقاد از حمید لولایی تا افشاگری درباره اصغر فرهادی
  • نظر پیمان معادی از تجربه همکاری با مریلا زارعی