Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه  اظهار کرد: در چند روز اخیر تعدادی از شهروندان روانسری با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان نسبت به عرضه شیر خشک‌های تقلبی در سطح داروخانه‌های روانسر طرح شکایت کردند.

وی از ورود فوری ضابطین دستگاه قضایی به این پرونده خبرداد و تصریح کرد: بنا بر اظهارات شاکیان پرونده، این افراد پس از خرید شیر خشک از داروخانه‌های سطح شهر متوجه شده اند شیرخشک‌هایی که از چند برند معروف به آنان فروخته شده تقلبی بوده و احتمالاً حاوی آرد گندم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه تاکید کرد: پس از وصول این گزارشات، دستگاه قضایی شهرستان بلافاصله به منظور بررسی ابعاد، شناسایی و تعقیب مرتکبین وارد عمل شد.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده قضایی، ضابطین دستگاه قضایی و شبکه بهداشت شهرستان تمامی شیر خشک‌های مشکوک که بالغ بر ۱۶۰۰ قوطی بود را از سطح داروخانه‌ها جمع آوری کرده و جهت آزمایش و بررسی‌های کارشناسی در اختیار معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قرار دادند.

صادقی تاکید کرد: براساس تحقیقات گسترده‌ای که ضابطین دستگاه قضایی در خصوص این پرونده داشتند و نیز گردآوری مستندات و اظهار نظر متولیان داروخانه ها، اشخاصی فعلاً با هویت نامعلوم به صورت منسجم و سازمان یافته در سطح این داروخانه‌ها با توسل به ترفند و حیله و فریب کارکنان داروخانه‌ها در پوشش خریدار در فرصت مناسب مبادرت به جایگزین کردن شیر خشک‌های تقلبی با محصولات اصلی کرده اند.

وی با بیان اینکه این افراد فعالیت خود را علاوه بر شهرستان روانسر در سایر شهرستان‌های استان نیز گسترش داده‌اند، یادآورشد: باتوجه به حساسیت موضوع و از آنجایی که نوزادان و اطفال شیرخوار در معرض مستقیم تهدیدات و خطرات جسمی ناشی از مصرف این قبیل فرآورده‌های خوراکی تقلبی و غیر قابل مصرف قرار دارند، دستورات لازم به معاونت غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی داده شده است.

وی تاکید کرد: همچنین دستگاه قضایی با همکاری سایر مراجع ذیربط تا تکمیل تحقیقات مقدماتی و شناسایی مرتکبین بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای  پیام/ز



 

جمع آوری ۱۶۰۰ قوطی شیرخشک تقلبی از سطح داروخانه‌

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان