Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@12:18:13 GMT

تعرض پدر به دخترش طی 12 سال

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۳۲۳۶

تعرض پدر به دخترش طی 12 سال

یک ماه پیش زنی میانسال با مراجعه به پلیس از شوهرش شکایت کرد و گفت: نیمه شب از خواب بلند شدم و دیدم شوهرم در رختخوابش نیست. داشتم اتاق‌ها را می‌گشتم که با صحنه وحشتناکی رو به رو شدم؛ شوهرم درحال تعرض به دختر 20 ساله‌مان بود.

به گزارش صدای ایران از ایران، وی افزود:درحالی که بشدت شوکه شده بودم شوهرم را از خانه بیرون کردم و از دخترم المیرا توضیح خواستم اما حرف‌هایی زد که از ناراحتی به مرز سکته رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخترم گفت پدرش از 8 سالگی به او تعرض می‌کرده است. اما با تهدید و ارعاب او را وادار به سکوت کرده است.

به دنبال اظهارات این زن، پرونده به دادگاه کیفری رفت و به دستور قاضی تولیت - رئیس شعبه دوازدهم - دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد هر چند در آزمایش‌های پزشکی قانونی ردی از تجاوز پدر به دخترش به دست نیامد اما مادر المیرا با ارائه پیامک‌هایی که بین او و شوهرش ردو بدل شده به دادگاه نشان داد که همسرش به این عمل فجیع خود اعتراف و ابراز پشیمانی کرده است. بدین ترتیب قرار شد براساس اظهارات مادر و دختر جوان پدرش به دادگاه احضار شود و رسیدگی به این پرونده بزودی به صورت غیر علنی در این شعبه برگزار خواهد شد.

مادر المیرا همچنین گفت: من غیر از المیرا یک پسر 13ساله هم دارم و حالا پس از 25 سال زندگی مشترک با این مرد پلید دیگر تحمل ندارم و تقاضای طلاق داده‌ام. دخترم به خاطر این شرایطی که پیش آمده مدت‌هاست که دچار بیماری روحی شده اما من هرگز نمی‌دانستم او چه درد بزرگی دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تعرض دختر پسر صدای ایران ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب 4 متهم حمله تروریستی مسکو در دادگاه + عکس ها

به گزارش جماران؛ پس از حمله مرگبار شامگاه جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ به یک سالن کنسرت در حومه شهر مسکو که دست‌کم ۱۳۷ کشته برجا گذاشت، پلیس مسکو یازده مظنون را دستگیر کرد و درنهایت چهار نفر از آن‌ها در دادگاهی در پایتخت روسیه حضور پیدا کردند.

 

دیگر خبرها

  • (عکس) زیبا‌ترین قلب آبی رنگ در اینستاگرام سردار آزمون
  • (ویدئو) افشاگری از علت جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر
  • وضعیت عجیب 4 متهم حمله تروریستی مسکو در دادگاه + عکس ها
  • دادگاه یقه این آقازاده‌ها را گرفت (+عکس)
  • قرائتی به «پناه» امام رضا(ع) رسید/بوسه برعمامه درواکنش به تعرض‌ها
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش