Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@22:06:34 GMT

واکنش نیمار به طرح اتهام تجاوز جنسی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۳۲۳۷

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورتس، نیمار به تجاوز جنسی به یک زن در پاریس متهم شده است. مهاجم برزیلی چند ساعت پس از منتشر شدن این خبر نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با منتشر یک ویدئو در اینستاگرامش خود را بی گناه اعلام کرد.

ستاره پاری سن ژرمن در این باره گفت: من به یک تجاوز متهم شده‌ام. این کلمه سنگینی است و خیلی گران تمام می‌شود اما اکنون به من چنین اتهامی زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شگفت زده شدم. خیلی بد بود. شنیدن این خبر ناراحت کننده بود، چون خودم را به خوبی می‌شناسم. می دانم هرگز چنین کاری نمی‌کنم.

نیمار در ادامه اظهار کرد: اتفاقی که در آن ماجرا رخ داد یک رفتار عادی بود. روز بعد اتفاق خاصی رخ نداد. مردم نظرات‌شان تغییر می‌کند. به همین خاطر اکنون به خاطر این اتهام شگفت زده هستم.

مهاجم برزیلی در پایان اظهار کرد: اتفاقی که رخ داد بر خلاف آن چیزی است که از آن حرف می‌زنند. خیلی ناراحت کننده است که جهان این چنین است. افرادی هستند که می‌خواهند از فرصت‌ها استفاده و اخاذی کنند. واقعاً غم انگیز و دردناک است. این یک حقه است. این اتفاق درسی برای من شد تا در آینده اجازه ندهم چنین مشکلاتی به وجود آید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!

به گزارش "ورزش سه"، شبی که سیتی برای چهارمین سال متوالی تلاش کرد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد، برناردو سیلوا و کواچیچ ضربات پنالتی خود را از دست دادند تا رئال 4-3 پیروز شود. هالند و دی بروینه زودتر تعویض شده بودند و شانس پنالتی زدن نداشتند.

هالند که در سه بازی قبلی اش برابر رئال گل نزده بود، در طول بازی بسیار تلاش کرد گلزنی کند اما موفق نشد و در ابتدای وقت اضافه اول درخواست تعویض داد.

کوین دی بروینه گل تساوی سیتی را در دقیقه 76 به ثمر رساند و سپس یک فرصت استثنایی را هم از دست داد تا سیتی در 90 دقیقه برنده نشود. او نیز در دقیقه 112 از پپ درخواست تعویض کرد. به این ترتیب دو پنالتی زن برجسته سیتی در ضیافت پنالتی ها حضور نداشتند و تیم تاوانش را پس داد.

کواچیچ که به جای دی بروینه وارد زمین شده بود، پنالتی دوم سیتی را از دست داد. قبل از او برناردو پنالتی اش را خراب کرده بود. 

طبق گزارش رسانه های انگلیسی، برخی هواداران سیتی باور ندارند که دلیل تعویض هالند و دی بروینه خستگی بوده و معتقدند آنها از پنالتی زدن طفره رفتند. این در حالی است که پپ گواردیولا در پایان بازی ادعا کرد، هر دو بازیکن خالی از انرژی بودند و به درخواست خودشان تعویض شدند.

دیگر خبرها

  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • واکنش توخل به تمدید ناگلزمان: من در بایرن نمی‌‎مانم
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب در مراسم رژه روز ارتش در مشهد
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • واکنش چد گیبل به آنچه در پایان راو اتفاق افتاد/ اخبار WWE