Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@18:10:58 GMT

بیهوش شدن سارق پس از شلیک ۱۵تیر از سوی پلیس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۳۲۸۹

بیهوش شدن سارق پس از شلیک ۱۵تیر از سوی پلیس

رئیس کلانتری گاندی از دستگیری سه متهم در زمینه سرقت لوازم خودرو و موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ حیدری درباره دستگیری سارقانی که شب‌ها سرقت لوازم خودرو و موتورسیکلت انجام می‌دادند، گفت: بامداد روز گذشته حوالی حوالی ساعت ۴ صبح ماموران کلانتری حین گشت‌زنی‌های شبانه‌روزی خود در خیابان گاندی متوجه یک خودروی پژو ۲۰۶ شدند در حالی‌که فردی در کنار آن در حال هل دادن یک دستگاه موتورسیکلت سفیدرنگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران نسبت به این موضوع مشکوک شدند اما در همین حین فردی که موتورسیکلت را هل می‌داد، متوجه ماجرا شد و در حالی‌که موتورسیکلت را روی زمین رها کرد سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ شد و به همراه دو سرنشین دیگر خودرو از محل متواری شدند و ماموران به تعقیب آن‌ها پرداختند. به این ترتیب تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه‌ای در حوالی اتوبان‌های محدوده این کلانتری آغاز شد.

رئیس کلانتری گاندی با بیان اینکه ماموران حدود ۲۰دقیقه در اتوبان‌های اطراف به تعقیب سارقان پرداختند، گفت: ماموران طی این تعقیب و گریز با رعایت قوانین به‌کارگیری سلاح ۱۵ تیر هوایی و مستقیم شلیک کردند. متهمان در ادامه پس از توقف خودرو را رها کردند و از محل متواری شدند که با اقدام سریع ماموران، دو متهم حین فرار بازداشت شدند. ماموران دقایقی بعد سومین متهم را به‌صورت بیهوش در خودرو پیدا کردند و این فرد به بیمارستان انتقال داده شد. وی پس از به هوش آمدن گفت که از ترس پلیس بیهوش شده است.

حیدری افزود: بر اساس گزارش پلیس با تکمیل تحقیقات ابتدایی در این پرونده، از هر سه متهم بازجویی شد و آن‌ها به انجام سرقت‌های سریالی در محدوده گاندی اعتراف کردند. این افراد مخفیگاه خود را نیز به پلیس معرفی کردند که پس از حضور پلیس در این محل تعدادی ضبط و باند سرقتی به همراه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

به گفته وی هر سه متهم سابقه‌دار هستند و به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارند. این افراد هم اکنون به مقام قضائی معرفی شده‌اند و تحقیقات در زمینه سایر جرائم احتمالی آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران سارق لوازم خودرو شلیک هوایی گاندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسین باباپور؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک‌دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع موادمخدر می کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی موادمخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر "شیشه"

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، 6 کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز