Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:12:45 GMT

کشف قرص های غیرمجاز در آق قلا

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۳۴۱۱

کشف قرص های غیرمجاز در آق قلا

سرهنگ مجید زائری فرمانده انتظامی آق قلا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،گفت: ماموران انتظامی این شهرستان طی یک سری کار‌های پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی افرادی شدند که اقدام به به نگهداری قرص‌های غیرمجاز کردند.
وی ادامه داد: متهمان تحت کنترل نامحسوس قرار گرفتند و پس از شناسایی مخفیگاه آن‌ها، طی یک عملیات پلیسی، در بازرسی از محل مورد نظر، ۳ هزار قرص غیرمجاز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی آق قلا افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/م     قرص های غیرمجاز در آق قلا کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ سیروس دهقان شیری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی با اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در استان، گفت براساس مفاد قانون کار، اتباع خارجی که فاقد کارت کار باشند، اجازه اشتغال در اصناف و واحد های تولیدی استان را نداشته و در صورت مشاهده بکارگیری، کارفرمای آن‌ها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه و حبس خواهد بود. 

دهقان شیری افزود ۱۶۵۳ مورد گشت های مشترک بازرسی کار در سال ۱۴۰۲ اجرا شده است و ۲۴۹۱ نفر از اتباع خارجی که به صورت غیر قانونی فعالیت داشتند شناسایی شده است.

وی گفت در این خصوص ۱۵۱ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۸۹۸ نیروی کار ایرانی در سال ۱۴۰۲ جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی شدند. 

دهقان شیری همچنین افزود کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به استعلام و درخواست پروانه کار برای نیرو‌های خارجی مورد نیاز خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • ۲ هزار و ۴۹۲ نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز شناسایی شدند
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر