Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:41:22 GMT

محافظ شخصی ویلموتس، سوژه رسانه های اروپایی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۵۳۵۰۰

انتشار تصویری از اولین نشست سرمربی ایران و دستیارانش در ساختمان پک، سرو صدای زیادی در بین رسانه های اروپایی از جمله بلژیک به راه انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مذاکرات مفصل میان فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس در تهران و بروکسل در نهایت سرمربی سابق تیم های ملی بلژیک و ساحل عاج برای سه سال هدایت ایران را در دست گرفت تا رسما جانشین کارلوس کی روش لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اتفاق در حالی مورد توجه رسانه های اروپایی قرار داشت که نگاه ها نسبت به این قرارداد و آغاز همکاری با انتشار اولین تصویر از نشست سرمربی ایران با دستیاران خارجی و داخلی در ساختمان پک از یک حیث دیگر بیشتر توجهات را به خود معطوف کرد آن هم حضور گارد امنیتی شخصی ویلموتس در تهران بود.


سایت voetbalprimeur در گزارشی پیرامون تصویر انتشار یافته از آغاز رسمی کار ویلموتس در تیم ملی ایران نوشت:« ویلموتس کار خود را آغاز کرد آن هم در حضور برخی چهره های شناخته شده برای بلژیکی ها که سال هاست با مارک کار می کنند. مانو فررا که از باشگاه خنت با ویلموتس همکاری داشت در کنار لورن اسپینوز از مارسی فرانسه و وحید هاشمیان مهاجم سابق تیم ملی ایران از جمله دستیاران مارک خواهند بود».


این سایت هلندی اما به دیگر مهمان ناخوانده ایرانی ها در تیم جدید فنی اشاره و نوشت:« سرجی بورلی، مردی با سر طاس و ظاهری کاملا آشنا برای طرفداران ویلموتس. مردی که از او به عنوان بادیگارد و افسر امنیتی خصوصی مارک نام برده می شود که از زمان حضور او در جمع شیاطین سرخ اروپا کنار ویلموتس دیده می شد، بعد از ساحل عاج در تهران هم او را همراهی می کند تا مشخص شود مارک در پایتخت ایران هم بدون گارد شخصی فعالیتی نخواهد داشت».


جالب این که بورلی علاوه بر مارک ویلموتس، بادیگار چهره های سرشناس دیگری هم بود از جمله لارنس آرمسترانگ دوچرخه سوار مشهور دنیا و قهرمان ادواری توردوفرانس که همواره در حضور این مرد طاس مقابل دوربین ها و طرفدارانش قرار می گرفت.

 

 

مارک ویلموتس (سرمربی) تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۵۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر 6087493 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!